Nejste přihlášen/a.
Ahojte, asi před rokem jsem měl problém s EGR ventilem, čoudilo to a nejelo - výkon 00nic. Pak v tom blaflo, auto cuklo a prudce se rozjelo. EGR jsem pro jistotu rozebral, pročistil, promazal. Přesto auto od té doby zlobí, nepravidelně kolísají otáčky, při volnoběhu to občas chcípne, zvláště ve studeném stavu. Stále svítí žlutá kontrolka. Po vyčištění EGRu mi jí ve Fordu zhasli, ale asi po 5ti km se zase rozsvítila.
Má někdo podobnou zkušenost? Může to být stále chyba EGRu? Je to nový typ, el. ovládaný. Jak ho nejjednodušeji odpojit, abych se přesvědčil o jeho zdraví? Do té doby se mi nechce kupovat za 9 tis. nový. Mám sice kontakt na někoho z Brna, že je dováží za 4,5 tis., ale lze tomu věřit?
Předem díky za všechny reakce. Č.
softwarove odpojit zaslepit a je klid, alespon na 2,4 a 2,0 tdci to funguje bez problemu
softverove odpojit znamena zajet do Fordu, aby to napichli a zmackli ENTER? nebo to zvladnu nejak sam? a zaslepit znamena zavarit rouru, ktera vede do EGRu? Nekdo psal o nejakym odporu, ze se tam ma zapojit misto cidla... diky. C.
podrobný návod bude na foru clubu Ford-alespon u ostatních to tak bývá,záleží jak se kdy komu chtělo to tam pověsit...jen tak v kostce třeba fordclub.eu/...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.