Nejste přihlášen/a.
Dobrý den.
Mám Fabii I Combi 1,9 TDI 74 kw a již delší dobu se mi zdá, že at jezdím jak jezdím - jezdím zkrátka v průměru o cca 1 litr / 100 km více, než by mělo být.
Také jsem si dneš všiml, že při nastartovaném motoru - resp. ihned po nastartování a vůz stojí, je aktuální spotřeba cca 1,2 litru ( sytič ) a po delší době ( když sytič vypne ), tak aktuální spotřeba při stojícím vozidle a pouze nastartovaném motoru skáče od nějakých cca 0,7 l až na třeba nějakých 2,1 l - znovu podotýkám, že vůz pouze stojí nastartovaný na neutrál, na plyn se nešlape - motor běží pouze na volnoběh.
Je toto normální? Kde by mohla být chyba? Proč to tolik papá?
Sytič u novýho naftáka..? Neřikám nic :D
Jinak spotřeba na volnoběh se kolem litru na hodinu pohybuje, v zimě bývá spotřeba vždy vyšší protože ŘJ musí víc obohacovat aby dřív zahřála motor a jeho součástky (lambda sondu např.)
Pokud nekolísají otáčky tak je vše v pořádku..
mám auto z roku raz dva to nebude mít zásuvku Prelude 98 ale můžu si prej chybu nějak vyblikat ale to už je na mě moc :D
V dobrym servise by to určite zvládli ale je fakt, že tento systém se už hoooodně let nepoužívá
Ten sytič mne také zaujal.Je jisté žeby se měl odpojit,protože u nafty je stejně nanic,Kdopak ho tam asi přidal?No a že to žere na volnoběh?Důsledně je třeba motor shášet.Jinak nastartovat a odjet,je to špatná technika jízdy.
dojed do servisu nejlépe autorizovaného,nechal bych si za pár tisíc auto poladit,nahlaš u naftáku špatný sytič,poladit vstřiky možná čerpadlo,možná přejít celej motor a palivovou soustavu
jinak ted vážně 1 litr na 100 je nic kor ted v zimě,za druhý studenej nafták žere a sytič nemá,,jedině pokud se chceš pitvat tak bych okouk nakolik se motor nahřívá-termostat,pak už je to na horší a dražší pitvání,taky záleží na druhu jízdy a hlavně na naftě.když chceš po motoru výkon musíš ho nakrmit
doplněno 17.11.11 21:44:jo hlavně se koukni va vzducháč jestli je vubec pruchozí,pak to taky chlastá,kolik máš spotřebu na 100km?ted bych to viděl do 6li v couravém stylu
No pokud nesvítí ani žádná kontrolka, tak bych zkusil natankovat kvalitnější naftu (kvalita paliva může zhoršit spotřebu) ..Jinak teda nevím..
V první řadě bych vyhodil ten sytič, to je nějaká příplatková výbava? Jinak ta spotřeba je naprosto normální u studeného motoru a to že kolísá, je taky v normě - stačí pohnout volantem nebo zapnout nějaký spotřebič a tohle všechno stojí nejakou energii. Až motor jízdou zahřeješ, bude určitě nižší.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.