Nejste přihlášen/a.
Zdravím, nevíte někdo kde by mohla být závada? ford fiesta, 1,1. rok 96. auto sem koupil s tím, že studený nedrží otáčky. prý by to mohl být potenciometr škrtící klapky, koupil sem na vrakáči jiný. nandal sem ho tam. kdyžb při rozjezdu přidám více plynu,auto šíleně skáče a cuká.po ránu nenastartuju bez toho, abych musel přidat plyn,pak ho parkrát prošlápnu a otáčky už drží. když vyřadím, dám plyn na podlahu a držím ho tam, vylítne do otáček a hned se zase začne dusit. Když s potenciometrem o kousek pootočím, na místě to funkuje, ujedu cca 2km a auto to dělá znovu.Musí se ten potenciometr nějak odborně nastavit. svíčky, filtry jsou nové, dik za rady
dal jste ho spravne? jde dat 2 zpusoby musi se napibat ne jik volne ale to plati jen u nekterych , jestli je v potenciometru kolo s 2 vystupky tak prehodit a na diry dopnout
takto to vypadá je to tam uchyceno na dvouch šroubech, dal sem ho tam, šrouby dotáhl. stále to cuká.a dělá to jak sem psal výšě, jeste mě napada,mohlo by to dělat čidlo chladící kapaliny? ještě sem zapomel napsat, když jedu a dám tomu víc plynu tak to ztratí výkon, jakoby došel benzín, podřadím na nižší stupen a zas jede zkrátka když se více dá plyn, začne se to dusit, když plyn přidám a pedál držím otáčky jdou nahoru hned zas spadnou (to stále držím plyn ve stejné poloze).už si s tím fakt nevím rady. po ráno studenej startuju tak, že přidám plyn a startuju.Někdy to udělá i to to, že když to začne cukat, tak motor vypnu, znovu nastartuji a jede to zas normálně,ale tak max 2km.
ale poteniometr se nenasazuje tak ze se tam polozi a utahne vetsinou je uvnitr plastovy krouzek a ten se dava do urcite pozice, jinak zkuste odpojit baterku a pa pul hodine zapojit jestli se nenastavi do zakladnho nastaveni
doplněno 15.11.11 13:28:jinak co zkusit diagnostiku nez porad neco kupovat podle stylu jedna baba povidala
to jde u tak starého auta udělat diagnostiku? kde to má vstup na diagnostiku? je to rok 1996
nekde tam bude, je to stara nebo nova v 96 delaly obe ale 1,1 asi jen novou ale nevim. jinak fordy zdiagnostikuje kazde
Ahoj, mám fiestu 1998. Před rokem mi šíleně kolísaly otáčky, nedržely a při dojezdu na křižovatku mi to chcíplo. Na diagnostice to ukázalo lambda sondu. Cena 2 200,- Kč. Poté vše v nejlepším pořádku. Za rok začalo auto cukat při přídávání plynu...na diagnostice nic nebylo, mechanik zjistil prdlé dvě svíčky. Výměna a auto jezdí zase jako drak. Za diagnostiku dávám 400,- Kč, i za tu podrobnější, hodinovou. Svíčky jsem tam nechala dát litinové za 1000,- Kč, jinak normální stojí 400,- kč, ale prý moc dlouho nevydrží. Litinové údajně 60 000 km. Takže diagnostiku fiesty ti udělají téměř v každém servisu, mě se tam napojovali pod volantem.
doplněno 01.12.11 09:22:Jo, ještě mi měnili čidlo chladící kapaliny...ale to nevím, jestli to s tím nějak souvisí...asi ne.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.