Nejste přihlášen/a.
A dá se na to jezdit máme starého peugota jelo by to na to? díky
moje zkušenosti: ředila jsem s benzínem 1:1, vyšlo to sice o něco levněji než samotný benzín, ale zase auto "žralo" o něco víc, čili výsledek úspora sotva pár korun - navíc v zimě auto hůř startuje a ethanol nemají na každé pumpě... zlepšení výkonu nebo ztišení motoru jsem nepozorovala... tak jsem se vrátila k normálnímu benzínu
Já to nalil do dvou starých renaultů..Ten jeden na to nemohl chudák ani držet volnoběh, výkon nulovej, žravost maximální..Druhej volnoběh držel (lil sem to tam ovšem jen pro to, aby mi to vyčistilo soustavu) ..Ale žádnej zázrak se nekonal Na druhej den sem startoval auto nadvakrát a to mi jindy chytne na drc, takže je to úúúplně k ničemu :-!
Stoupne vyrazne spotreba (mensi vyhrevnost lihu proti benzinu) a jeste vetsi problem je, ze to muze narusovat ruzne soucasti palivove soustavy (lih je mnohem vic agresivni). Zkousel jsem to taky na 50% a je to ekonomicky nesmysl, i s prestavbou (ta resi jen oblbnuti ridici jednotky a predehrev) Smysl to ma jen u motoru vyrobenych specialne pro toto palivo, maji zejmena vyssi kompresni pomer a tim vyssi ucinnost.
Kolega to dával asi měsíc do Matize. 50/50 s benzínem, díky rozdílu ve spotřebě byla úspora na nádrži asi 50kč. Tak toho nechal a jezdí dál na benzín.
A to že líh ničí gumové díly, to je podle mě blbost a pověra. Vemte si doma gumové těsnění a hoďte ho do lihu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.