Nejste přihlášen/a.
Zdravim,
mam v garazi Mercedes 240E (rv. 1983). Skoro s nim nejezdim, nicmene platim obrovske povinne ruceni a drahou dalnicni znamku. Obcas mi nekdo doporucuje prepsat ho na veteransky cislo.
Jaky jsou vyhody a omezeni veteranu, a muzu ho vubec prepsat?
Diky
Jak píše erikch - začněte tím veterán klubem, tuším, že pro to, aby šlo auto přepsat na veteránské značky, musíte být nějakého členem. Stáří vozidla musí být minimálně 25let (což splňujete), musí být také v nějakém procentu původního stavu (takže ne zcestné doplňky a úpravy). Jinak - veterán by neměl být používán k běžnému provozu (třeba ježdění do práce, na nákupy). Trošku ale nechápu, proč tedy platíte dálniční známku, když skoro nevyjedete z garáže? Není snadnější cestou sehnat levnejší ručení a odpustit si tu známku? Protože jestli není Váš Mercedes v top stavu (myslím tím i např. lak), tak se o Vaše členství veteranisti nepřetrhnou. Právě proto, že mají plné zuby majitelů stodvacítek, kteří v hobně za ušetřeným ručením chtějí prohlásit své auto za veterána...
Dobrý den, já být na vašem místě, tak si necham udělat klubovou testaci ne krajskou (zelené SPZ). Zůstene vám puvodní číslo a doklady auto má větší hodnotu. Platíte 1/12 pojístky, pojištovna pak bude brát auto jako veterána a ne jak auto do běžnýho provozu.
Ale auto musí být v puvodním stavu (žadné doplňky, ani zastavba LPG) musí vypadat tak jak ho vyrobily. Testaci vám udělají v každém větším klubu stačí se poptat. Má to i jednu nevýhodu musí se za to platit a každý rok na stk ( do klubu asi).
Já jsem to řešil i na našem autě ale muselo by se víc opravit a demontovat LPG.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.