Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vibrace ve volantu nad 100km/h v calibře

Od: lukiiiis odpovědí: 13 změna:

muze mi prosim nekdo vysvetlit proc se mi nesnesitelně klepe voland kdyz letim s calibrou kolem 100km/h a výš?neni to při brždění ale pri plynule jízdě,mam tam nový cepy řízení,nový cepy co drzej na rameni a ve finale nove a velice přesne geometrii,kdyz mi jednu jízdu nesel posilovač tak pri pevnym stisknutí volandu to šlo ale ted mi opet posilovač jde a je to nechutny...co s tím?kde hledat problém?

 

 

13 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

nosy*

0x

Nejsem automechanik, ale kola máš vavážený?

lukiiiis

jj mam ,jsou nový a zavazicka tam jsou

 

ahasver4*

0x

Otázkou je,kdo tu výměnu prováděl...I to vyvážení může hrát roli.V každém případě,kdyby se mě ,,nesnesitelně,,klepal volant,okamžitě bych navštívil servis.Řízení a brzy,alfa omega každého vozu...

doplněno 25.10.11 13:04:

Ještě jsem si vzpoměl,že jednou mi tohle dělal natuknutý disk o obrubník.Nebylo to moc vidět ale klepalo to s volantem až dost.Po výměně disku,jako když utne...

doplněno 25.10.11 13:25:

A projevovalo se to právě při rychlosti 80-100...

 

e250td*

0x

Možná na vás trochu drsný,ale fuknkční . Na zvedák,dobře zajistit,a jedééém! Mnohé je pak vidět i cít jako vybrace. Samozřejmně bezpečnost především.

lukiiis

jedem raci smerem z dvora ven,asi to zkusim,,ale rikam je to jen asi zhruba okolo 100km a víc,vymenu cepů sem delal doma a na geometrii mi to zkouknul technik,sesteloval a bylo to ok

 

stirecek*

0x

Nevyvážené kola, narazený disk, probrzděná nebo vyboulená pneu atd...

lukiiiis

pneu jsou uplne nová,neni na nich nic spatne,a jsou vyvazená,

stirecek*

Napsal jsem ti víc možností, i když jich může být více. Takže druhá možnost - disky máš v pořádku? Pokud je prohlý nebo naražený, vyvážit nepomůže. Dělá to pořád - tedy myslím ve stovce pod plynem nebo ve stovce i při vyřazení?

doplněno 25.10.11 18:33:

Ještě mě napadá - okrasné ventilky?

lukiiis

nn ani jedno,nikde sem nic netrefil,a ventilky sou jako predtím,dela to proste po tej geometrii,ale nechapu proc,cepy sou novy a neni to znacka jakoze za pet korun,neco me staly,jen si rikam co zjistim kdyz to zvednu,bouchnu tam jednicku a pojedu,to zjistim primo to v cem je problem?co kdyz to bude poloosa a pujde to az na kolo a kolem to nebude...jeste sem slysel ze to muze bejt treba nejakej silentblok v rameni,je to mozny?stabilizator to nebude,to vim jiste...

stirecek*

Tak ještě jednou - dělá to jen pod plynem nebo i po vyřazení na volnoběh?

 


0x

Měl jsem jednou nános bahna na vnitřní straně disku a klepalo jak o život..

 

jaroslav44*

0x

Dobrý večer. Podle mě je problém v nevyvážených pneumatikách. Nechte přední pneu řádně na stolici v kterémkoliv dobrém pneuservisu vyvážit a podle mě máte po problému. Jarda.

 

mosik*

0x

nevyvažene ... nebo jsi probrzdil kotouče a máš je trochu zvlněné! (vím že nebrzdíš ale při větších rychlostech to rozkmitá kolo a je to citit do volantu! stejne budeš muset přezout tak až ti to převáží a pak uvidíš esi kotouč nebo kola ...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]