Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, měl jsem uzavřené povinné ručení od1.1. 2000 do11.4.2007. u Kooperativy a dostal od nich potvrzení . Doba platného pojištění 87 měsíců bez pojistné události. Potom jsem další auto pojistil u pojištovny Trigaf s udáním tohoto bonusu 1.3.2011. Nyní mi od nich přišel dopis že kontrolou v databázi České kanceláře pojistitelů dle mého rod. čísla bylo zjištěno že bonus který jsem uvedl při sjednání smlouvy neodpovídá a že jsou nuceni přistoupit k přepočtu pojistného.Nárok na bonus, který byl zjištěn, dosahuje slevy ve výši 45%. za 77 bezeškodních měsíců a mám doplatit 587kč. Moje otázka zní, zda je tento postup pojištovny správný. Rozumím tomu tak, že prodleva mezi původním pojištěním a novým pojištěním je příliš dlouhá a pokud bych toto pojištění uzavřel do 1.4.2010, bylo by vše v pořádku . Děkuji za odpověď
podmínky smlouvy(a tím i ony bonusy,malusy atd.)jsou věcí smluvních stran,čili mezi vámi a pojištovnou...Pokud něco vychází z nějakého potvrzení( bezeškodní průběh) je to opět problém toho,kdo potvrzení vystavil...Jinými slovy,nemůžete odpovídat za chybu jiného...At už Triglav něco "zmastil" anebo Kooperativa...A propos,od koho že vám přišel onen dopis?
Vaše odpovědˇ mě navedla k tomu abych si znovu důkladně přečetl všeobecné podmínky pojištění a zvláště odstavec bonus a malus. Takže pokud předcházející pojištění zaniklo nejdéle před 36 měsíci přiznají bonus v plné výši. Po této době se bonus krátí dle uvedené tabulky což v mém případě činí 45%, takže poj. Triglav postupovala správně
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.