Nejste přihlášen/a.
Zdravím lidi, potřeboval bych poradit. Když jedu v autě, tak se začne nad 60km/h třepat (ve volantě, no prostě jde to cítit v celém autě). čím jedu rychleji, tím víc se klepe, ale jakmile jedu víc jak 110, tak to přestane. Před nedávnem sjem si koupil ALUčka. Koupil jsem to od pána, co to měl na superbovi a nic podobnýho mu to nedělalo. Tak teď nevím co s tím, myslíte, že by pomohlo vyvážení kol? Předem všem dík za odpovědi.
Jestli jsou naražené, vyvážit nepomůže, jedině disky srovnat
doplněno 13.10.11 14:37:Měl jsem kdysi stejný problém, naražený disk...nepomohlo vyvážit, nepomohlo dát kolo dozadu, muselo se srovnat. Začalo to od 40-50kmh pak se to malinko zklidnilo a znova kolem 100-110, výš už byl opět klid.
jen dotaz na kterem aute je mate a jestli vam tam nechybi vymezovaci podlozky
doplněno 13.10.11 13:54:tohle myslim protoze pokud je tam rozdil ve stredove dire kola nemusi bejt na stredu(souby to nesrovnaji) a pak to hazi, pokud jsou bouchle tak so sisate hodit na zadek a nic to delat nebude
Noo, mě to dělalo v podstatě to samé... Při nižších rychlostech nic, kolem té 80 zhruba do 100 - 110 to klepalo, od vyšších ryhlostí nic.
Absolutně jsem netušil co to je, nechal jsem vyvážt kola. Klepalo stále. Až pak při technické prohlídce při kontrole brzd, technikovy se nelíbily výkyvy ručky na měřáku, vzal baterku kolo sjel a oznámil mi, že mám na pneumatice bouli.
Kolo s boulí jsem hodil na zadní nápravu na dojetí, a opravdu klepání přestalo
Olafe poloosa se takhle projevuje jen při záběru, pod plynem, když pustíš plyn nebo vyřadíš na neutral ve stovce a vibrace ustanou, je to poloosa. Naražený liták vyvážit nejde a nikde v mém okolí ho nesrovnali, měli na to slabé mašiny. Nakonec mi ho srovnal chlap v Hradišti, který na to měl výbavu s dostatečným tlakem. Stálo to tisícovku, takže se to vyplatilo. Origoš na focuse by mě stál po známosti čtyřku, u forda pět a půl...
Brawl: Jestli jsou kola křivé poznáš tak, že auto zvedneš a kola roztočíš, pak uvidíš kde uhýbá, jestli nahoru nebo do boku. Na vyvažovačce by to měli taky vidět...
sikovny jsou nekde v brne me tam rovnaky kovanej disk z 911 kterej chybel cumak a za 3000,- a perfektne kdyz vezmu cenu toho disku tak 3000, byly srandovni
se dívám, žes víc aut očesal než ojezdil kdyby se mi escort furt nesypal na podvozku, tak s ním vydržím dodnes
ne to porsche nebylo moje to koupil znamej v Usa totalne rozstrelenej cumak ale motor s 500 konema v cajku bylo to z nejakeho 70 80 roku
doplněno 13.10.11 18:34:to kolo bylo sisaty skoro 8 a nevim jak to srovnaly protoze bylo tvrdy jako krava ale nebylo nikde praskly
Já měl něco podobného na Passatu, vymezovací kroužky jsem koupil nové, kola nechal opakovaně vyvážit a vyměnil jsem i všechny šrouby kol, 4 jsem měl z lehčího materiálu s měnší hlavičkou a pátý bezpečnostní byl masivnější, tak jsem ty 4 nahradil stejnými jako ten pátý a vše bylo ok, i ve 180...
NU: jestli jsi jel někdy po panelce D1 Břeclav Brno, tak tam se musí jet nad 210, aby nebylo nic poznat
souhlasím, kolem jihlavy, a pak za brnem na bratislavu kolem hustopečí je to na mrtvici, také tam jezdím v levém pruhu co to dá, minimálně 150 jako všichni, pravý pruh je totiž nesjízdný jezdím rychle hlavně večer nebo brzy ráno když se střídají policisté v mondeech a passatech ve směnáchm, zatím bez problémů
to ja musel na 10 minut do pomaleho nejak jsem prejel pumpu a bal jsem se ze do dalsi nevydrzi a po natankovani jsem pumparce nerozumel ani slovo jak me hucelo v usich
doplněno 13.10.11 20:24:jinak doporucuji hradeckou na cooperech 32" na normalni silnici ve 120 ticho ale hradecka 70 a neslysel jsem ani radio proste tragedie
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.