Nejste přihlášen/a.
Zdravím, potřeboval bych poradit a vyřešit už tento problém.. Moje auto je poslední dobou fakt dost nestabilní, v zatáčkách se moc klopí, na kruháčích taky hrůza, ale nevím co už vyměnit abych tohle vyřešil..
Jel jsem jako první ze všeho na STK a nechal si přeměřit tlumiče...Zadní KO, tak jsem koupil nové, přední byly 70%, nechal jsem je...Potom jsem nechal vyměnit stabilizátor pravý i levý...Ale nijak se nic nezměnilo...Kola mám 215/55 15ky, což jsou taky stabilnější kola než sériovka... Tak co ještě? Čepy? Silentboloky předních ramen? Nevím...
Díky za rady a tipy..
chtělo by to písnout o jakou jde konkrétně kárku(Cliouš,Puntouš...?)-ale všeobecně stabilitu,resp.náklon u většiny aut má na starosti stabilizátor a jeho uložení...Krom samozřejmě odpružení jednotlivých kol(tlumiče,péra,torzka atd.) Ideálně by bylo auto na zvedák a prostě se vším "kvrdlat"-někde se musí projevit větší vůle než normální,může být i sama torzní tyč stabilizátoru "naprasklá"(únava matroše)-těch možností je fakt hafo...Ale ložiska s tím opravdu nemají nic společného...
Dofouknout kola,geometrie,ložiska atd atd je moře věci lepsi jak na technickou je zajet do servisu...
Prosím adekvátní rady... Dofouknout kola to mě napadlo...A ložiska? Co mají prosím společného ložiska kol se stabilitou?
Můžte mi popsat, kde přesně to najdu? Měnili mi takové ty pravé a levé plastové stabilizátory... Uložení najdu kde?
Zkus pohledat nějakou radu i zde:
forum.octaviaclub.cz/...
A jen tak mimochodem - myslím, že s daným problémem to nesouvisí, i když... Co ten rozměr kol, to jistě není dle TP?
na příčné stabilitě nemá velikost kol vliv,stejně jako někdo shora psal ložiska...,tady fakt asi nejideálněji na zvedák a šupky hupky "kvrdlačka"-ono se něco projeví...,tím si můžeš být jist...-pouze v jediném případě to není "hned vidět",a to je jinej než origoš stabík(ale dá se to poznat lehkým povolením prostředních bodů uložení,ne koncáků-bude klást poměrně velký odpor-zkrutná tyč...).Jinak férovej a zodpovědnej mechanik-at dělá s autem cokoli(krom výměny žárovky apod.),tak než ho předá zákazníkovi,projede to...Nevím,mechanika neznám-takže nemůžu hodnotit,čili jen takový řekněme poznatek...Prostě bez "omrknutí" na zvedáku je x možností a bude to "hádání"...
dej tam 16-17 nebo origo kola, jinak mensi kola delaji problemy vzdy a jeste je to nestabilni tak ze se to houpe a nebo spis citlive na stav silnice? jinak jestli je to houpacka sel bych po zadni naprave ta je projevuje vice nez predek kord na octavii s tezkym motorem
16ky kola tam mám...A kolama to fakt není, tento problém přetrvává už dlouho a když jsem tam měl ještě na konci zimy zimní kola podle TP, vysoké balony, bylo to ještě horší, proto tam mám teď alespoň stabilnější kola..
Nerovnosti to poměrně zvládá, ale když valím do zatáčky rychleji, nebo chci projet kruhový objezd alespoň trohcu rychleji, tak se necítím tak dobře, jako když jsem měl jiné auto nebo jsem měl tohle auto dříve novější...
kdyz jedes rovne a jakoby zavlnis volantem sem tam nelita prdel auta?
doplněno 28.09.11 19:20:jinak tlumice vzadu jsou jake znacky?
No ty tlumiče na zadku...Jsou to noname číňany...Vím že za to nebudu pochválen ale nemyslím si, že to může tohle ovlivňovat.. Mám za to, že když dám šmejdy čínu tlumiče, tak že jsou špatné hlavně v životnosti, než v kvalitě jako takové..
Tím mám na mysli, že když mi tohle auto bude dělat za rok, nebudu se divit..Ale ty tlumiče tam mám cca 3 měsíce a dělalo mi to i hned po výměně..
u oktávky první generace není víceprvková náprava, takže tam nic nevymyslíš. Ta se naklání a špatně sedí v zatáčkách tak jak tak a nijak seřídit nejde.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.