Nejste přihlášen/a.
V servise sem se ptal proč mi padají otáčky když vyřadím po brždění motorem, že mi to prej saje falešnej vzduch, že to mám pod klapkou utěsnit a vyčistit krokáč..Tak jsem sundal klapku, vyčistil krokáč, tmelem zatěsnil, všechno vyčistil a namontoval zpět..Nic jinýho sem s tím nedělal..A po nastartování 3500 otáček..Stokrát jsem to rozmontoval a díval se co jsem udělal špatně ale vše je tak jak má být a bylo, fakt nevím co sem s tím proved díval sem se na potenciometr, ten je v pořádku, když ho odpojím tak to dělá stejně..A že bych udělal něco se vstřikovačem je blbost protože sem se ho ani nedotk! A baterku sem měl vyplou celou dobu fakt nevím co s tím, co se s tím stalo jinak klapka je úúplně zavřená, ale motor valí 4000 a ještě přidává, to jsem to už vypnul..
doplněno 21.09.11 21:37:Zapoměl jsem : Clio 1992 1,4 stříkačka
doplněno 22.09.11 16:40:Nakonec to byla moje chyba, v krokovym motorku jsem špatně smontoval převod ozubených koleček a ten měl pořád otevřenou klapku..Ale jinak zatmelení a vyčištění pomohlo a otáčky už nepadaj
Asi jde o strikacku ze? Divny, ze jsou tak vysoke. rekl bych, ze to nekde nasava falesny luft jeste vic nez predtim.
Mrkni na konektory ktery jsi odpojoval, jestli nejsou treba zoxidovany. Ono odpurek na te klapce muze byt jiny, pokud bude mit zoxidovany konektor.
nevim jestli na tomto motoru jde potenciometr rozebrat ale na nejake 1,4 francouzke jsem delal to same a byly zasrany kartacky v potenciometru a ten sel rozebrat . Jen si nevzpomenu jestli to bylo Clio nebo 106 ale francouzky to bylo
Sice pise ze potenciometr je v poradku, ale mozna s vama souhlasim.. Zmerit si to ohm metrem.
Jeste muze zkusit nastartovat a klapku odpojit. Mel by prepnout na nejaky nouzovy rezim a melo by se to nejak ustalit..
Odpojil jsem od klapky vše, potenciometr a krokový motorek, nechal jsem jen vstřikovač a motor běžel stejně.
Potenciometr jsem ze zoufalosti rozebral a je čistej jak kdyby mi ho právě dovezli z výrobny, ani trocha oxidace a koroze, nádherně čistej.
jeste takovy napad! Jsi si jist, ze potenciometr pri montazi spravne natacis? Opravdu je tam jedna jedina poloha, na kterou se da trefit a pridelat? Ze jestli nahodou nemontujes potenciometr nejak pootoceny. At uz na teleso sani nebo hridelku klapky
Potenciometr jsem odmontoval až když to dělalo fakt jen ze zoufalosti a vím, že jde natočit kdyby bylo potřeba a proto jsem si pův. polohu označil škrábanci abych ho dal přesně tak, jak původně byl..Chtěl sem vidět jen jestli je v pořádku a zase sem ho složil.
Staci odpojit baterku na nejakou dobu me to na felicii tak mazali taky tak ze i na tomhle kousku si myslim to pujde stejne...
Presne tak. RJ se odpoji cca pres noc a je vymazana. Mozna mam v rencku ten stejny motor, mrknu se, co by se tam dalo jeste pokazit
Měl sem ji odpojenou tak dvě hodiny a nic, zkusim to teda dnes ráno, ale pochybuju ... Jinak motor je to E7J A7 ..tzn. renault energy s vlozenyma valcema..
doplněno 22.09.11 12:09:Tak jsem zapojil baterku, nastartoval, otáčky vyjeli na 3000 a stoupaly..Žádná změna..Klapka je zavřená, celej okruh je zatmelenej a není jediá skulinka kudy by tam šel vzduch, tak jediný jak to může tak valit je, že by byl pokaženej vstřikovač, kterej asi nějak špatně dávkuje, já fakt nevím jestli sem ho moh rozbít tím, že sem tu vrchní část jen zdemontoval a zas nasadil..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.