Nejste přihlášen/a.
Dobrý den.
Chystám se na výměnu kotoučů a destiček na mé Felicii 1.6. Mohl by jste mi napsat takový stručný návod na výměnu? Na co si mám dát bacha když budu vyměnovat, aby jsem nic nezkazil. A nevadí, že můj nový kotouč je natřený nějakým olejem nebo co to je? Kupoval jsem to přes eshop. Neni to žádna Čína. Stejně se to musí nejdřív odmastit tech. benzínem, že jo? Mockrát vám předem děkuji
Výměna není nikterak složitá. Na co si dát pozor, snad jen na poškození brzdových hadic, po sundání brzdových třmenů a pak na přetečení brzdové kapaliny z nádobky až budete zatlačovat brzdové pístky. Jestli nemáte přípravek na zatlačení písků tak stačí i truhlářská svěrka. Samozřejmě brzdové destičky správně nasadit a šrouby třmenů při zpětné montáži zajistit třeba Loctitem.
Mastné kotouče se musí odmastit, jak jste psal buď techničákem anebo jsou přímo spreje na odmaštování brzd.
jestli nemate pripravek na zamacknuti pistku tak bud sikovky a nebo sroubovakem kdyz tam mate jeste puvodni desticky a kotouc. jinak desticky davate take ze? u nich bacha aby mely malou vuly a nesly do drzku natvrdo steci jen sroubovakem seskrabnout barvu na hranach a jeste pokud vam nepujde povolit skoub co drzi kotouc (vetsinou na sroubovak) tak vemte kladivo a prastete do kotouce zevnitr a on povoli nema cenu se s min trapit
Máte-li staré kotouče nasazeny tak cca 8 let, tak se může stát, že některý kotouč nepůjde demontovat. To bysta pak sám doma nezvládl. Měnil jsem brzdové kotouče na FORD Modeu a ještě, že jsem to dal dělat jednomu garážistovi, který měl velkou rozbrušovačku. Celý kotouč musel rozříznout a pak teprve šel dolů z náboje kola.
treba tiež dat pozor aj na dosadacie plochy až tam nezostane kus hrdze alebo iná nečistota a na odlepenie starého stačí po odšrobovaní poistného šrobu aj dobre oklepat kotúč a on sa odlepí
Zdravím, nejděte si opravárenskou příručku, s tou to půjde lépe, ale pokud o tom nic nevíte, tak to nedělejte. Jinak drážky pro destičky v třmenu se čistí škrabkou(šábrem), stačí najít starý pilník trojúhelníkového průřezu a ten na konci v délce 5 -8 cm zabrousit tak, že na hranách bude jako nůž. Pak oškrabat a plochy pro destičky namazat mazivem na brzdy(provává se malý pytlík). Jinak hrany brzdového obložení můžete lehce srazit(max okolo 1-2 mm) brzdy by pak neměly při zájezdu pískat. Jinak šrouby třmenů zajistit lepidlem na šrouby a nejlépe nahradit novými(je to předpis opraven). Hodně zdaru.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.