Nejste přihlášen/a.
Pojištovna v průběhu platnosti povinného ručení (cca 3 měsíce po uzavření) najednou zjistila, že někdo kdo uzavíral pojistku, tak udělal chybu a přiznal mi vyšší slevu než jaká byla možná. Jde sice jen o nějakou padesátikorunu měsíčně, ale nelíbí se mi, že průběhu roku si najednou chce měnit cenu pojištění. Už z principu mi vadí, že si v průběhu uzavřené smlouvy někdo jednostranně hodlá měnit její podmínky. Má na to pojištovna vůbec nárok nebo se mám šanci nějak bránit?
najděte si na netu přes různé kalkulátory pojistku a pojištovnu,která vám vyhovuje ,případně rovnou sjednejte a původní zcela jednoduše,bez jakéhokoli stresu a dohadování ukončete-zajděte na pobočku stávající pojištovny s jakože sepsanou nějakou kupní smlouvou a na počkání smlouvu zrušte...Je to nejjedndušší způsob,i samotní zástupci pojištovny vám to (mezi čtyřma očima-ofiko nesmí)poradí...A není co řešit(a ani zpětně jakkoli ověřit-použijte nacionále třeba někoho v rodině)...,není zapotřebí v tom hledat složitosti...
Pojistka se nedá bez sankcí vypovídat jak se mi zlíbí. Je na to zákoná norma , výpověď min.6 týdnů před ukončením staré smlouvy.Potom můžete uzavřít smlouvu u jiné pojištovny.
Pokud někdo přiznal větší bonus, tedy víc měsíců bez nehody, tedy větší slevu, tedy jste míň zaplatila, tak nevím co chcete. Pojištovna samozřejmě požaduje co jí náleží. To není změna pojistné smlouvy, ale může to vypadat jako snaha o poškození pojištovny.
doplněno 28.08.11 01:01:nn
Pojistku lze ukončit "bez sankcí" různými způsoby - tak jak je uvedeno v pojistných podmínkách. Bonus a sleva jsou dva naprosto rozdílné pojmy, které si mnozí velice často pletou!
Tak moment. sjednával jsem si PR. Byla mi nabídnuta cena, kterou jsem akceptoval a proto uzavřel PR. Kdyby mi tato cena nabídnuta nebyla, šel bych jinam. teď si někdo vzpomene, že cena má být jiná a já musím držet hubu, protože rok musím u pojištovny zůstat. To jako myslíte, že je v pořádku? To nemyslíte vážně? za dva měsíce si pojištovna opět vzpomene, že cena má být ještě o 500 vyšší a já mám zase být v klidu? A jsem to podle Vás nakonec dokonce já, kdo se snaží poškodit pojištovnu...
z logiky věci by to tak mělo být-jakmile se něco oboustranně dohodne a oboustranně stvrdí písemně,nelze během domluvené doby platnosti jakkoli měnit podmínky...Jenže jsme v čechách,takže jaksi cokoli dohodnutého má "hodnotu" toho papíru,co je na něm dohoda sepsána...Čili zcela jednoduše,bez stresu atd.viz.shora-zajít na pobočku pojištovny,tam ukázat jakoukoli kupní smlouvu na předmětné auto a nashledanou-tady jsem toho a toho dne auto prodal,čímž zaniká povinné a "těšilo mně..." Oficiální cestou se domoci práv ze smlouvy pro obě smluvní strany vyplývající(čili soudně) je prostě nesmysl-pojištovna moc dobře ví,že soudit se s ní kvůli tomu nebudete,proto si dovolí to co si dovolí...Takže stejnou mincí jednat i s ní a není co řešit...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.