Nejste přihlášen/a.
Zdravím, mám clio 1,4 55kw (1992), když ho nechám chvilku stát (den, dva...) tak po zkoušce nastartovat mi startér sotva (dost líně) točí motorem, motor nestartuje vůbec...Po vypnutí a zapnutí klíčku je startování na drc, hned to chytne, startér točí krásně..A pak to už neudělá..Řek bych že tahle závada souvisí s tím, že mi motor někdy chcípne když z kopce sešlápnu spojku..At je zahřátej nebo ne..Díval sem se na klapku a ta je krásně čistá..Motor jede normálně, má vyrovnanej chod..Jen dělá tohle..Fakt nevím čím to může být..Díky za odpovědi
Něco podobného nám dělala 105ka. Sice je to trochu jiné auto, ale závada by mohla být stejná. Dělal nám to špatně upevněný kostřící kabel. Koukněte ještě na čistotu kontaktů na baterii na svorkách, jestli tam nemůže vznikat nějaký přechodový odpor.
Zdravím, kostřící kabely jsou i v pravém a levém poběhu i na řadě dalších míst, prostě každá část karoserie musí být propojena.
U Clia I(a facelift do 98) je kostra na kastli z jediného bodu-a sice z baterie- ale motor musí být zrovna tak ukostřen(je na "gumáchů,silentblocích),a správně jak zde již zaznělo,oním "pletencem" z převodovky zespoda k nosníku(pod plast.podběhem ,vedle tyčky stabíku) No a pokud tam není-není se co divit,že nejde dost dobře startovat,prolikávají světla apod.-ovšemon spíš bude již "vyhnilý"(kostří už jen pár vlákének)-právě v místě spojení k nosníku-bývá to dost často-takže mrknout pod onen plast.podběh a hned budeš vědět...
No ono to napodruhé pokaždě jde..Podívám se teda tam, je to dost možný, protože myslím, že by tam ten pletenec správně být měl..
doplněno 15.08.11 18:30:Ovšem zajímavý, že minulý clio mi to nedělalo, ikdyž ten pletenec byl přestřiženej..
on totiž mohl být "projetej" jeden ze tří silentbloků motoru-pak to kostří i bez pletence-jenže to jen tak pohledem jde špatně zjištovat(ty silentbloky-a pokud byl dobrej ten zadní k příčce motoru a kabiny,tak se ani moc neklepal motor,než normálně... )-narozdíl od onoho pletence,mimoto stojí asi stovku,takže to není ani nic dramatickýho a 2x šroubek na 13 ořech,a samozřejmě kontakty očistit,aby "kontaktovaly"...
No spodní silentblok je vadnej (motor dost klepe do kabiny), měnit ho budu až budu mít prachy..Ovšem po kostření jsem se teď díval a vede přímo od baterky kabel na převodovku tam kde bývá ten pletenec..Možná by bylo ale dobrý to stejně spojit s kastlí..Je to tam nějaký divný (asi si s tím někdo hrál...) ...Zkoušel sem navíc ten start..Motor se tak jednou otočí, zastaví..Zkusil sem ten klíček ještě držet a motor se rozběhnul..Takže fakt divný :D
nemá prostě proud-plus je jasný-pokud je normálně přisroubovaný,je tam i vějířovka,takže ten se málokdy "povolí"-ale mínus(kostra právě z pleteniny) je prolém-a to že občas se chytne bude nejspíš tím kostřením silentbloku(jakoby falešným)...jinak silentblok se dá sehnat tak čtyři kilča-akorát ta práce ho vyměnit-před barákem to jde dost blbě...,i když Clio 1.4 má svody zepředu,jestli si ted dobře vybavuju...
Mohl by teda pomoct ten pletenec kdybych tam hodil..? Jo, plusko je normálně natvrdo, kostra je tam nějak divně právě..Ten silentblok bych si netrouf měnit před barákem, svody vedou zepředu dolů kolem něho, nemyslím si, že bych se dam dostal s heverem, radš to hodím někomu na zvedák..Ten silentblok sem nenašel pod 700
Baterka byla právě měněná a kontakty u ní vypadají dobře, ale po těch kostrách se asi podívám..Při podřazování taky dost klesne napětí (světla se ztlumí - jde to vidět v noci) takže je to možný...
Nevím, jak zrovna u Clia, ale u většiny aut je tento kabel zespodu na převodovce a je měděný plochý a pletený.
Jo u předchozího clia ten kabel byl a byl přefiknutej (pro mě neznámo proč) tady ten kabel vůbec není, ale myslím, že kostření je tam vyřešený přímo z baterky na kastli nebo tak...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.