Nejste přihlášen/a.
Palivové čerpadlo má menší výkon problém se startováním studeného motoru muže menší výkon čerpadla ovlivnit další funkce motoru za jízdy?
Samozřejmě, nedávno jsem si problémů se sníženým výkonem palivového čerpadla užil do sytosti. Projevovalo se to například tím, že:
- při zvýšené zátěži (akcelerace, jízda do kopce ap.) se motor "dusí" (zoufale šlapete na plyn, ale otáčky se nezvyšují)
- při akceleraci motor "cuká" (náhlé poklesy otáček), auto trhavě poskakuje
- studený motor špatně drží volnoběh (je nutné mu pomoci plynem), občas některý válec vynechává (příliš chudá směs)
- výkon motoru je nejen celkově nízký, ale výrazně kolísá v závislosti i na takových prkotinách, jako je například vlhkost vzduchu (při zvýšené vlhkosti jsem cítil problémy větší, což mylně odvedlo mou pozornost k "elektrice" )
Znáte-li příčinu, můžete si gratulovat (byt výměna palivového čerpadla může být někdy komplikovanější kvůli nutnosti demontovat nádrž). Já jsem měl opačný problém - pozoroval jsem problémy sníženého výkonu, ale neznal jsem příčinu. Takže jsem půl roku zoufale zkoušel vyměňovat svíčky, kabely, cívku, nejrůznější odvětrávací hadičky, palivový i vzduchový filtr, ... čistil jsem klapku, volnoběžný ventil... odpojoval jsem lambdu, MAF, EGR,... zkoušel jsem vyměnit pojistkovou skříňku... opakovaně jsem resetoval řídící jednotku... až známého konečně napadlo změřit tlak na palivové liště a cesta k řešení byla jasná.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.