Nejste přihlášen/a.
Dobry den,mam na aute par pupinku rzi a chci se toho zbavyt tak aby to chilu vydrzelo,mohli by jste mne napsat nejlepsi postup jak to udelat,popripade cim nakazenou cast osetrit? diky
když to budeš dělat po domácku, vybrousit na kov, ošetřit odrezovačem, nakytovat, brousit a fouknout sprejem, tak to máš do roka zpátky, i dřív. já jsem aspoň pro prevenci vystříkal všechny dutiny řídkým olejem,vypadalo chvíli jako olejnička
Ještě bych dodal : oprava ze shora je popsaná dobře, ale ještě je potřeba taky zamezit korozi z druhé strany aby to vydrželo delší dobu. Chce to oškrábat - prostě očistit co to jde.Pokud tam bude ještě vidět rez, natřít nebo nastříkat Resistinem ML, a po chvilce setřít hadrem. Nechat zaschnout a potom už nějaký vhodný nátěr. To v místech která jsou namáhaná na otěr / spodní část blatníků atd /. Ale v místech jako např. ve dveřích neotírat, ale natřít po oschutí ještě jednou. Na jedné Pragovce jsem takto ošetřil zadní část za kufrem, po oštrábání bylo skrz plech skoro vidět, potom základ, tmel,vrchní barvu. Je to přes dvacet let, Pragovka stále jezdí a lak stále drží. Taky se myje a mockrát zmokla. Samozřejmě se moc netahala do soli.
Ahoj.
doplněno 04.08.11 23:42:Olej je dobrý třeba v spodní části dveří, ale potom už se na tu mastnotu nechytá ani Resistin Ml.
Nic ve zlém, ale každý má pod pojmem "pár pupínků" trochu jinou představu. Někdy se stane, že přijede člověk, že má pár pupínků a ono je to na výměnu plechařiny a celolak.
Nicméně pokud je barva jinak nepoškozena a pod ní se dělají místama "pupínky" je to vždy prorezlé zevnitř, a veškerá oprava je jen dočasná cca na 1 rok. Pak to vyleze znovu. Pokud se i tak rozhodnete boláčky opravit, tak zevšeho nejdůležitější je zrezlé místo očistit na čistý kov (ocelový kartáč, brusný papír 80-100). Po obroušení odmastit (tech.benzín) a vzít podklakovou barvou (stříkací kyt, plnič). Po vytvrdnutí pak vrchní barvou. Nevím jesli jsou místa drobná a vezmete je štětečkem a nebo chcete dělat zástřiky. Chtělo by to alespoň foto těch boláků, aby to opravdu nebylo na výměnu dílu. Ono navrchu to vypadá kolikrát ještě jakž takž, ale jak se na to sáhne člověk se nestačí divit.
Provrtat určitě ne, ale zkusit propíchnou špendlíkem. Zjistí se, zdali je to zkrz plech.
zkuste zapřemýšlet o radě Ara, jen doplním, zajeďte do prodejna autolaků a poradí přímo dle Vašeho poškození.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.