Nejste přihlášen/a.
Doplňte ještě informaci o typu vozu, je to dost podstatné...
U soukromeho autoklempire a lakyrnika:
Vyklepani - cca pul hodiny - cca 50Kc
Zbrouseni laku - cca 10 minut - v cene
Vykytovani - cca pul hodiny + cas na vytvrdnuti (dva dny?) - cca 50Kc prace + cca 200Kc kyt
Zakladovka a spravny odstin metalizy - cca 700Kc
Strikani - cca 200Kc
Celkem zhruba 1200Kc, rozhodne se vlezes do 1500,-
Autorizovany servis - odhadem 15 000,- vymena
Myslím si že je to dost hluboký to asi vyklepat nepůjde.A jestli by jsi tohle dělal za cca.1200.- měl bych pro tebe práci na příštích 30 let.Půl hodiny za 50.- bych se nezved z postele.
Promacklina o prumeru 30cm a hloubce 5cm pujde vyklepat snadno. Samozrejme pokud nedoslo k protrzeni plechu diky necemu ostremu, co tu promacklinu zpusobilo.
Penize za praci sem mozna trochu podcenil, ale ne o moc. Rek bych, ze je to tak spodni hranice. Pokud nejsi z Prahy, tak kdekoli na vesnici Te to za podobnou cenu udelaji...
axusi, velice jste mě pobavil s technologickým postupem a s cenami. Zkuste sehnat takového "vesnického" lakýrníka. Dále schnutí tmelu se počítá na minuty, nikoliv dny. Vyklepání "nataženého" plechu nejde bez autogenu, aby se zase stáhl.
Jestli jste ale chtěl podotknout, že autoservis je 12,5x dražší než soukromník, tak se Vám to povedlo. Záleží jestli Vám to někdo uvěří.
Jeste by bylo dobre vedet, cim Te to odrel. Jestli jinym autem, tak si to nech udelat v odbornym servisu za poradnou palku a at pojistovna cvaka.
Jestli Te to promack jinak, tak ho proklej a zajed k nejblizsimu autoklempirovy.
Promačkl to narazníkem avie a přes pojištovnu to pujde určitě sice řidič se cuká ale firma pro kterou jezdí se k tomu staví kladně.Plech protržený neni ale jsou tam takový ostrý lomi.Jde mi o to kolik mám nahlásit škodu pojištovně
Pokud vim, tak vysi skody nenahlasujete. Pouze nahlasite pojistovne, ze doslo k pojistne udalosti a ta vysle likvidatora, ktery po prohlidce vozu urci vysi skody.
Vyse skody by mela odpovidat cenne opravy v odbornem servisu.
Ale jo, na formuláři ke hlášení škody obvykle chtějí uvést odhadovanou výši škody. Myslím si, že 10 tis. je dostatečná horní hranice. Nikdo po vás nemůže chtít odborný odhad.
Poznámka k pojistnému plnění: Dejte si akorát pozor na případnou výměnu některých dílů za nové - bude se uplatňovat amortizace. Pokud půjde pouze o opravu a nový lak, měli by to zaplatit celé.
Nedávno jsem řešil bouračku u sebe a sice to byl direct- po telefonu,ale odhadovaná škoda nebyla ani v papírech co jsem pak posílal.
Jinak tady škodě za 1500 nevěřim, pokud to vůbec pujde vyklepat tak to bude určitě alespoň o 1tis víc (záleží kde a od koho), už jen proto že se metlamusí dělat rozstřikem jinak by bylo dost vidět to opravované místo a teď je ještě problém s barvama-vodové-tuhnutí...
Já jsem letos řešil události u Uniqy a ČPP. Uniqa jej chtěla uvést, tak jsem jim ho přestřelil, abych předešel případným problémům, kdyby se kvůli tomuto chtěli vykrucovat.
Pracuji v pojištovně. Nahlaste škodu pojištovně. Přijede se na to podívat likvidátor, ten nahlasí výši škody, kterou Vám oznámí a dle této částky si nechte opravit vozidlo. Pokud to bude stát víc, tak se buď můžete odvolat proti stanovení výše škody, nebo si zbytek doplatíte z vlastní kapsy. Ve valné většině případu je ale částka dostačující. Jsou to profesionálové, kteří škodám a opravám vozidel se věnují denně. A co je hlavní, tak vždy s tím likvidátorem mluvíte, takže si o částce můžete promluvit.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.