Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak je to s elektrikou u feldy?

Od: milhaus5380* odpovědí: 19 změna:

Dobry den prosimvas mam problem jedu ve felde a zniceho nic se mi zhasnou svetla a zacnou svitit az po nejakem case nebo az kdyz zacnu tocit motor baterie ma dobre napeti meril jsem to poradte prosim co to muze byt obcas nejde nastartoat ani netukne motor az po chvilce cekani chytne hned jako kdyby tomu nic nebylo vubec to nechapu jako kdyby do starteru nesla stava dekuji za odpovedi a rady je to 1,3 r.v. 1994 50kw jednobod jinak relatka cvakaji nmuze byt problem tam? Zkuste an neco prijit

 

 

19 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


2x

Zvilil bych zkontrolovat kostřící body

doplněno 02.07.11 03:08:

oprava:zvolil

erikch*

tak tak,jen bych to malinko rozšířil-počínaje kontakty na aku,vše "dál" očistit od oxidace a prostříknout obdobou Kontaktolu...U Feldy je ta výhoda,že se dá všude dostat,takže mechanicky není vůbec prolém...

 

olaf71*

0x

elektrika v autě je ošemetná i u té stařičké Feldy. Já bych použil autoelektrikáře

 

milhaus5380*

je mozne to ze nekostří řj? je nejaka povolena celý to omrknu a dam kdyztak vedet jsem ted vstal tak na to jdu

gumidek*

Zkontrolujte hlavní zemnící pásek. Propojuje převodovku (na ní je startér) a skelet vozu. Je vidět na spodku auta (vleže hlavou vzhůru levá strana). Je zhruba 1.5cm široký a 16cm dlouhý. Nebo pásek ve vašem provedení feldy není a od - polu batzerie vede kabel na podběh a pokračuje na motor. Každopádně to zkontrolujte a proměřte ohmetrem. Prostříknout kontoxem (nebo servisol super 10) a dotáhnout. Měl jsem stejné problémy, ale světla mi nezhasinaly. Teď me ještě napadá to zhasinani světel při startu na vadnou baterku (pada na ni štava). Při startovani nezapinejte světla, jinak se Vám baterie patřičně odvďeči.

Uff.. Snad jsem pomoh

des*

Můj příběh s Feldou.Dal jsem vyměnit zadní blatníky.Že to bude druhý den.Bylo,ale nešla nastartovat.Byli z toho všichni na mrtvici,že asi oddělali ŘJ,když to svařovali.Víme že je to bakula peněz.Jen jako s velkou náhodou jsem začal tahat za dráty,co odpojovali u levého blatníku ze svorkovnice,jeden,byla to kostra nedržel.Oškrabal jsem ho a utáhl.Mezitím mechanik laboroval u volantu a najednou nastartoval.To bylo radosti! Nějakým záhadným způsobem ta kostra co jsem připojil funguje na startér.Odpojil jsem ji a nešlo to.Přitom všechno ostatní fungovalo jak má.Milhausi očisti všechny připojení na kostru.

milhaus5380*

No vsechno jsem prostrikl a porad stejny problem obcas to nenatocim musim chvilku cekat nekdy bez poblemu pak jedu a priblizne po 5 minutach jizdy se od relatek oziva jakoby spinani relatka(chrasteni) a vypínaji se svetla a zapinaji pri vysich otackach je to v pohode ale dobijeni neblika vubec nevim cim to je ale kdyz to tocim a zrovna to je v pohode tak to chytne behem setiny takze baterie asi nebude vadna nabijel jsem ji i pres noc a delalo to stale jinak svetla zapinam az po startu...zkusim vymenit relatko ale nevim jak tim vyresim startovani jedine ze to je spatne ukostrený nekde v palubce ...kolik je tam koster? jen u relatek a pojsiteK? nebo musim sundavat celeou pristrojovou desku?

zkrat*

Jak je ta baterie stará? To, že má baterie správné napětí při měření, ještě nezaručuje, že je v pořádku. Pokud je jeden článek baterie zkratovaný, bude při plném nabití zbývajících článků napětí naprázdno vypadat, že má správnou hodnotu, ale při odběru většího proudu z baterie bude rychle padat. Musel byste změřit napětí při zatížení - tedy odběru proudu z baterie. Případné ukostření v palubce neřešte, to nemá pro váš problém význam - pro startování je důležité ukostření přímo u baterie. Ověřoval jste hlavní kostření podle rady od gumídka? Matice můžou být uvolněné nebo vodič poškozený (částečně "uhnilý"), i když to tak na první pohled nevypadá.

des*

No desku snad ne,vytahej postupně i ty relátka a prostříkni ,kontaktolem i všechny rychlospojky,sundej tu hlavici z ŘJ a taky.Jo a taky se mi vypínaly světla když byl vadný alternátor,když jsem jel bez světel tak dobrý,a když byl volnoběh taky,stačilo přidat plyn a přestalo to dobíjet.Onoto nedá moc práce,nemůžeš si altik od někoho vypůjčit?Třeba má někdo rezervní.

milhaus5380*

tak jsem vsechny kontakty vystrikal v motorový casti, povolil a strikl takovou medí ve spreji meril jsem baterii v zatezi a ok i alternator daval porad 13,86 kdyz jsem mel zapnuty vetrak svetla výstražný a radio taki uvidime jak se to projevi az pojedu z prace . jinak celou pojistkovku jsem vyfoukal vzduchem a strikl kontaktolem zatim to vypada slibne ale uvidime ...jinak vsechny kostrici i + kabely jsou v pohode takze jestly to bude pokracovat tak uz fakt envim kde hledat zavadu zatim dekuji

 

technoman*

0x

Podobná situace se stala kámošovi u fáčka. Na vině byla pojistková skříňka, měla již z výroby lemplovsky a lajdácky zacínované kontakty patic a relátek do plošného spoje. Všechny spoje jsem důkladně propájel a všechno šlapalo jak hodinky.

milhaus5380*

jinak mam jen kostrici bod ze azdu na motoru neni to malo nemam natahnout jeste jednu kostru nekde u prevodovky?

gumidek*

U felicie pojistková skříň není z plošného spoje (odpadá proletování - není co), ale z několika měděných plíšků sešroubovaních do dvou plastů. Jedině pořádně prostříkat kontoxem.

To jenom tak na okraj. Mám Fávo a taky jsem to musel proletovat .

 

 

technoman*

0x

Myslím že to nebude potřeba. Motor je dobře prošroubovaný s převodovkou a tím i se startérem. Ale nic tím nezkazíš.

milhaus5380*

ja totiz jinak uz nevim co si pocit jsem v sobotru jel pres pribram a najednou u hlidky policie cr mi vypnuly svetla pak zapnuly a azcaly blikat jeste ze si davaly asi kavu a nejely zamnou

zkrat*

Možná najdeš nějakou inspiraci tady . Bohužel nepravidelně se projevující závady se vždycky hledají blbě. Doufám, že tu baterii jsi neměřil se spuštěným motorem...

milhaus5380*

meril se spustenym i s vypnutým test baterie je ok jinak zavada je proad stejna i kdyz kostry jsou v pohode rele vymeněné takze uz vubec nevim jedine enco v palubce myslim ze to startovani ale moc tohos tim spolecneho nema je mozny ze mam proste 2 azvady najdnou jinak v nejhorsim startuju sroubovakem xD ze zlutyho na + xD propojim a jedu xD ale ty svetla me stvou .-(

zkrat*

Ověřil si při té prohlídce ukostření i žlutý drátek ke s/...? Přerušení může klidně maskovat bužírka - zkus ho případně úplně vyměnit.

milhaus5380*

ano zluty drat sjem nekolikrat meril ale zatim nevim proc ale funguje to musim trikrat zaklepat

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]