Nejste přihlášen/a.
psal sem tady na olej v prevodovce,jedna se o opela calibru 2,0 8V takze pristup kolem motoru na oko dobry ale zajima me jeste neco,myslel sem ze zacla chrastit prevodovka pac je to asi tri nebo ctyri dny co posloucham takovy chrceni hned po nastartovani a se seslapnutim spojky se zvuk zmeni na jiny chrasteni takze to asi podle me nebude prevodovka ale spojkovy lozisko,je to mozny?kdyz se ten zvuk meni... za jak dlouho se to lozisko muze znicit uplne?kdyz se k tomu budu chovat slusne a nebudu to dlouho drzet pedal na spojku... az se znici uplne tak uz vubec nezaradim?da se nouzove dojet?
Lukis , pokud to začne "šustit" při se sešlápnutí pedálu a jinak ne, je to jasné spojkové ložisko. Ono se točí jen když se spojka vyšlápne. Jak dlouho to vydrží (kolik km) to nikdo nedokáže říct, páč to nikdo neslyšel jak moc to šustí (chrastí) a taky je to pokaždé jináč. Pokud jede o možnost dojetí i bez spojky, tak je to možné ,ale chce to už trochu mít cit a taky cvik. To vše potřebuješ abys dokázal řadit s meziplynem bez použití spojky. Pokud je spojkové ložisko zatím jen "chycené" raději bych ho vyměnil. Mnohdy stačí jen ložisko a rovnou i lamelu, když s tím budeš nějaký čas lítat tak odejdou jazýčky na přítlačném talíři a pak se výměna prodraží i kdž je pravda někdy se nechá koupit celá sada za lepší peníz než samotná lamela.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.