Nejste přihlášen/a.
dobrý den všem. chtěl by jsem se vás zeptat, jestli nevíte, proč mi škube auto při nezahřátým motoru? cítit to nejvíc když přidám plyn na jedničku a pak uvolním, pak škubne a opět přidám a opět škubne. dělá to nejvíc při zařazené jedničce, je to docela cítit. čím to asi může být. jo a zapomněl jsem: když mám zahřátý motor, tak všechno je v pořádku. děkuji všem
proč by měl ukazovat špatné hodnoty? myslím že hodnoty jsou správny. když se zahřeje na provozní teplotu tak to už nedělá. a teplotu ukazuje správně
Víte proč? Protože dává motoru informaci že je motor zahřátý a on je studený. Pokud nevíte, tak tohle není ukazatel teploty který vy vidíte na palubce!.
doplněno 01.06.11 15:11:To je pouze tip, závada může být úplně jinde!
Myslel jsem,že čidlo teploty motoru posílá informace do řídící jednotky a ta je poté posílá i do ukazatele teploty na palubní desce...jestliže ukazuje za studenýho motoru ukazatel dobře,neměl by to být tento problém ne?...Nejprve bych měnil svíčky,poté diagnostika v servisu...Jen můj názor
no ja jsem to myslel taky že kdyby čidlo bylo špatný, tak by i na palubovce ukazoval špatně. ale tam ukazuje správně. takže zkusim vyměnit svíčky. dá se to zvládnout bez servisu? výměna svíček? jsem začátečník v tomhleto
To je právě ten omyl, čidlo které posílá informace do ŘJ nemá s ukazatelem teploty na přístrojovce nic společného. Čidlo teploty chladící kapaliny bývá dvou pólové a snímač teploty (pro ŘJ) je čtyř pólový. Originál jsou oba modré.
na portálu www.jaksetodela.cz pán ukazuje úržbu skůtru,vyndavá tam i svíčku...Kupte si svíčky na Vaše auto,pak je jednu po druhé vymneňte,at nepopletete kabely...snad to klapne
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.