Nejste přihlášen/a.
Dobry den mam problem s opel vectra B 1.7 td jako kazdy den jsem v poradku jezdil nevsiml jsem si zadne poruchy,ale predevcirem jsem normalne jel a zastavil asi na 3 minuty zaparkoval atd. po trech minutach jsem chtel nastartovat a nic se nedeje...baterka je v poradku zkousel jsem jinou od znameho a ten samy problem.otocim klicek rozzsviti se kontolky tak jako vzdy,nazhavim a startuju ale nic to nedela motor se nepootoci proste nic jen je malinko slyset nekde v prostoru motoru takove cvaknuti.Tak co myslite co to muze byt?
Uhlíky ve starteru.Odtahni se domů,nebo tě někdo roztlačí,starter ven koupíš uhlíky podle mustru...atd.
dobra a kdyz to nebudou uhliky jake jsou dalsi moznosti,slysel jsem neco a startovacim rele nebo imobilizer
Mh můžou to být opaléné kontakty selenoidu (elektromagnetické cívky) Zkus start nakrátko, to je, že propojíš ty dva měděné šrouby M8 na selenoidu. Pokud začne startér točit jsou vadné kontakty, pokud ne je problém ve startéru uhlíky a nebo je spálený popřípadě zaseklá (zlomená) vysouvací vidlička pastorku. Hlavně nezapomeň vyřadit až budeš stát před autem a zkoušet.
doplněno 14.04.11 11:54:Tato dva šrouby
Pokud vím, žádný relé tam není, a imobilizér většinou někde bliká - tak jestli nesvítí tak jedině startér. Už podle toho že to cvaká bych ti na něj tipnul. Imobilizér to většinou odstavé celý.
Myslim ,že porucha štarteru je sposobena nefunkčným pastorkom .Počut cvaknutie rele ,ktore aj zopne silový kontakt aj vysunie ozubeny pastorok do zaberu a elektromotor sa zrejme toci ,len volnobežka v pastorku doslužila a netoci sa ozubene kolo, ale iba hriadel elektromotora . Rada jednoducha -pastorok stoji cca 30 E, repasovaný starter s novými suciastkami ,ktore sa opotrebovavaju stoji podla typu od 70 po 120 E .Autoelektrikarska firma to urobi vymennyn sposobom do hodiny .Auto neroztlacajte
jen tak doplním,před nedávnem jsem s pánem na aukru řešil právě startér na Astru(F) s tímto motorem(1.7td)a pokud nemáš Isuzu(tam je startér s cívkou asi půl metru od rotoru od Hitachi) ale GM,tak je prý asi 22 typů startérů-a to jenom na 1.7 D+TD...Takže při eventuálním shánění jiného vykuchat původní a přesně podle něj...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.