Nejste přihlášen/a.
Hledám už delší dobu auto, které by bylo spolehlivé, levnější náklady na provoz. Hlavně bych ocenil vyšší světlou výšku. Mám v merku Octavii 1,9TDI nebo Passata 1,9TDI. Jen jsem se chtěl zeptat, jestli je vhodné jít do aut, které mají najeté i přes 200 tis. km?
v SRN lze sehnat občas i kombíka se stavem tachometru pod 200 tisíc, viděl jsem Passata se stavem 150 tisíc, typ 3BG, byl pravidelně servisovaný atd, ale za 5800,- eur..Oktávka se stavem 100 tisíc km se dá pořídit za 5-5,5 tis. eur, chce to jen hledat a trpělivě čekat na své auto...Kupujte jen od fyzické osoby...
Záleží kdo a jak s autem jezdil a zda se mu dostalo pravidelného servisu...méně náročná na údržbu a konstrukčně jednodušší je Octavia 81kW, motor PD je dle mého názoru citliěvjší na zacházení, ale když první minuita jedete opatrně a dostanete se na provozní teplotu, svezení je pohodlnější...ale s PD 74/96 kW se nikdy nedostanete na spotřebu TDi 81 kW...pokud jezdíte hodně a potřebujete pohodlí a měklčí podvozek, volte Passata, pokud jste méně náročný volte Octavii...pokud Vám jde o provozní náklady, nejnižší jsou s motorem TDi 66kW...Píšu o Octavii I, tedy typu 1U, a o Passatu 3BG. U Passatu 3BG se obloukem vyhněte motoru 2.0 TDi který má 100 kW.
není 200 000 jako 200 000. tento nájezd může mít i dvou nebo tříleté auto. jsou to tzv. rychlé kilometry.
co je pro auto méně "škodlivé":
200 000 za dva roky po, německých nebo holandských"dálnicích nebo za deset let 200 000 po městě (Praze?)
chcete spolehlivé auto s vyšší světlou výškou?
citroen c5 s motorem 2.0 HDi
doplněno 08.04.11 18:09:automatu bych se nebál a většina s automatem určitě není
tady jen na první straně -4 automaty a 16 manuálů... :
Jestli oktávku, tak určitě jedničku, jenže sehnat dnes dobrý kousek jde dost těžko, takové auta se moc v bazarech neobjevují. Co se týká motorů PD těm bych se vyhýbal obloukem, zvláště motor 2,0tdi ve všech výkonových verzích rok 05-08. Jak už tady psal kolega, motory HDI jsou spolehlivé a velký kufr má i mondeo. Navíc takové mondeo nebo citroen bude za stejnou cenu minimálně o rok mladší než předražená oktávka nebo passat. Nájezd 200tis za dva tři roky nemusí nic znamenat, je jasné, že se jezdí po dálnicích, ale nějakou rezervu je třeba mít, protože třeba vstřikovač může mít životnost cca 150tis km, takže už může být vyměněný nebo taky nemusí.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.