Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vibrace motoru škoda 120

Od: xyz* odpovědí: 6 změna:

Dobrý den,potřebuji poradit,před nedávnem jsem měnil motor na škodě 120,všechno v pohodě jezdí pěkně,ale jak si sednul tak něco tam začalo vibrovat,ne přímo na motoru,ozývá se to někde z prostoru nosníku u výfuku a jen tak v rozmezí otáček od 1800-2000 víc ani méně ne

Už jsem popřitahoval snad všechny šrouby co šly a nic,pořád je to slyšet když to přejede přes ty kritické otáčky,jako když někdo falešně zahraje na housle,no zvuk z kterého se ježí vlasy na hlavě,ale ozve se to jen asi veřinu když to přejede přes ty kritické otáčky

Jestli jste se někdo s něčím podobným setkal tak napište,radu která pomůže bych klidně platil zlatem,to auto mám moc rád,ale toto mě štve

Díky

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

jarda3*

0x

Kdysi, kdyz jsem toho veterana mel, jsem se docetl, ze po montazi motoru se ma nechat povolena ta zadni trubka, co je na ni motor zavesen, ono si to sedne a pak po projeti dotahnout. Taky se da naplnit betonem atp., proste rezonancne kriticke misto.

xyz*

Bylo by to možný tím že jsem dával jen jeden nový silentblok,druhý se mě zdal dobrý tak sem ho neměnil,ale začalo to až tak po třech dnech od výměny motoru prvně ůplně v cajku

 

hop®

0x

Jj, to většinou dělávala ta zadní traverza, na které motor seděl. Ale ještě jsem neslyšel rozumné vysvětlení (princip problému), proč.

zyx

Podle torie jednoho člověka se změní rezonanční křivka celýho auta po výměně motoru a musíš si s tím pohrát aby to nevibrovalo,jednoduše řečeno co dřív bylo potichu tak začalo vibrovat s novým motorem,např nacpat do trubky beton,nebo vyměnit silentbloky za měkčí,případně ještě dát pod kotvu nějakou tenkou gumovou podložku

 


0x

Zde pomůže jen výměna auta. Š1000 MB a Š100 byly hučáky (Š100 horší). Změnou zdvihu - klikovka se změnily všechny poměry a motor Š120 s karoserií se stal vibrátorem (některé auto vice, některé méně). Já jsem ve své Š100 překopal motor na stodvacítku a při 90km/h příšerné vibrace. Pak má další Š120 vibrovala podobně. Tento problém celkem neúčinně řešila generace před vámi např. připevněním závaží do levé třetiny nosné trubky motoru - posunulo to kritické otáčky jinam. Trochu pomáhalo povolit všechny šrouby připevńující agregát ke karoserii, autem ručně strkat dopředu, dozadu. Až si vše sedlo šrouby přitáhnot. Doporučuji - zamilujte si jiné auto.

xyz*

Tak doposavaď nebyl s autem problém,až mi vylítla klikovka z motoru tak jsem logicky musel nainstalovat nový motor,ale úplně stejný,ne žádný překopaný,prostě origiální co tam byl,to začalo ale až tak 3-4 dny po výměně,tu metodu s tím pocukáním zkusím,to už mě taky někdo doporučoval,ale prvně vyměnit ten druhý silentblok,abych nepovoloval zbytečně hafo šroubů a problém byl jinde

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]