Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,potřebuji poradit,před nedávnem jsem měnil motor na škodě 120,všechno v pohodě jezdí pěkně,ale jak si sednul tak něco tam začalo vibrovat,ne přímo na motoru,ozývá se to někde z prostoru nosníku u výfuku a jen tak v rozmezí otáček od 1800-2000 víc ani méně ne
Už jsem popřitahoval snad všechny šrouby co šly a nic,pořád je to slyšet když to přejede přes ty kritické otáčky,jako když někdo falešně zahraje na housle,no zvuk z kterého se ježí vlasy na hlavě,ale ozve se to jen asi veřinu když to přejede přes ty kritické otáčky
Jestli jste se někdo s něčím podobným setkal tak napište,radu která pomůže bych klidně platil zlatem,to auto mám moc rád,ale toto mě štve
Díky
Kdysi, kdyz jsem toho veterana mel, jsem se docetl, ze po montazi motoru se ma nechat povolena ta zadni trubka, co je na ni motor zavesen, ono si to sedne a pak po projeti dotahnout. Taky se da naplnit betonem atp., proste rezonancne kriticke misto.
Jj, to většinou dělávala ta zadní traverza, na které motor seděl. Ale ještě jsem neslyšel rozumné vysvětlení (princip problému), proč.
Podle torie jednoho člověka se změní rezonanční křivka celýho auta po výměně motoru a musíš si s tím pohrát aby to nevibrovalo,jednoduše řečeno co dřív bylo potichu tak začalo vibrovat s novým motorem,např nacpat do trubky beton,nebo vyměnit silentbloky za měkčí,případně ještě dát pod kotvu nějakou tenkou gumovou podložku
Zde pomůže jen výměna auta. Š1000 MB a Š100 byly hučáky (Š100 horší). Změnou zdvihu - klikovka se změnily všechny poměry a motor Š120 s karoserií se stal vibrátorem (některé auto vice, některé méně). Já jsem ve své Š100 překopal motor na stodvacítku a při 90km/h příšerné vibrace. Pak má další Š120 vibrovala podobně. Tento problém celkem neúčinně řešila generace před vámi např. připevněním závaží do levé třetiny nosné trubky motoru - posunulo to kritické otáčky jinam. Trochu pomáhalo povolit všechny šrouby připevńující agregát ke karoserii, autem ručně strkat dopředu, dozadu. Až si vše sedlo šrouby přitáhnot. Doporučuji - zamilujte si jiné auto.
Tak doposavaď nebyl s autem problém,až mi vylítla klikovka z motoru tak jsem logicky musel nainstalovat nový motor,ale úplně stejný,ne žádný překopaný,prostě origiální co tam byl,to začalo ale až tak 3-4 dny po výměně,tu metodu s tím pocukáním zkusím,to už mě taky někdo doporučoval,ale prvně vyměnit ten druhý silentblok,abych nepovoloval zbytečně hafo šroubů a problém byl jinde
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.