Nejste přihlášen/a.
Ahoj,nevíte,proč se dělají kombinované pohony ,pokud vím,jen v kombinaci s benzinovým motorem.Díky
Myslím že je to proto,že člověk pořád pátrá jak se levně povozit.Jde o to co mu připadá levnější.Bral bych benzin jako nejdražší palivo.Proto se kombinuje prakticky se vším .Benzin-Propanbutan,Benzin-Elektro,Benzin-zemní plyn.Je to tím,že benzinový motor snáší alternativní palivo-levnější.Benzin je jen na rozjetí a automat to přepne.Např.naftový motor,je příliš drahý,než aby se ničil alternativním palivem.Když se dělaly PV3S.tak měly jako alternaci petrolej.Ale při dnešní drahotě,se to nedá.
Otázka je co si pod pojmem kombinovyný pohon člověk představuje. Jesli jen plyn-benzin a nebo hybridní motory. Pokud jde o první možnost tak se upravují i diesly (většinou na CNG). Úprava je však dražší než u benzínových motorů a při nižší spotřebě "naftáků" je návratnost velmi dlouhá. U hybridních motorů je to zatím v plenkách a začalo se s menšímy obsahy což více splňují benzínové motory a ohledně spotřeby paliva je to zase u benzíňáků rychlejší návratnost.
Jedna japonska automobilka ma ted v supliku naftovej trivalcovej elektrohybrid. Pokukujou po nem do auta stredni tridy, ale nejak se k tomu nemuzou rozhoupat...
Rekl bych, ze dost zaspi a ostatni je predhoni. Alespon Francouzi ted dost delaji ramena.
Mimo to, za zhruba dva roky si budeme moct doprat jizdu v jednom hybridnim supersportu. To ale bude zase benzinak. Ze by ale byl ekologickej, to se moc rict neda...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.