Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jawa 50-21

Od: gagmen* odpovědí: 5 změna:

Dobrý den

mám větší problém se svou jawou 21 při plném plynu jízda na dvojku nebo trojku se začne dusit.Už fakt nevím čím by to mohlo být.

A ještě když je studenej tak nic ale jak se zahřeje tak mi přestane brát spojka vůbec nereaguje.Děkuji všem za rady

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


2x

Copak ta spojka, ta už má pravděpodobně nejlepší roky za sebou a jestli se nedá dotánout šroubovákem z levé strany bloku motoru (asi bude potřeba napřed povolit 14ku matku) tak bude asi na čase vyměnit korky.

Ale to dušení při vyšším výkonu může mít spoustu příčin

ucpaný fltr vzduchu - nedostatek vzduchu ve směsi potřebný pro spálení většího mnoství paliva

přicpanou trysku- málo paliva pro potřebný výkon

ucpaný benzínový filtr -//-

ucpaný ventil přívodu paliva -//-

špatný předstih - předčasně zapálená směs nedá plný výkon

atd atd

 

ar*

0x

Jestli nějakou delší dobu stál, tak nejčastěji pak bývá zanešené sítko co je na kohoutu v nádrži. Vypustit nádrž, vymonovat a vyčistit.

 

mechous

0x
Už je to nějakou dobim co jsem fichtly dělal ale zkusím ti nastínit co by to mohlo být, právě na takových motorkách se něco naučís opravovat. pOKUD SPOJKA UŽ NEJDE Z BOKU SEŘÍDIT 10 KLIČEK A PLOCHÝ ŠROUBOVÁK, ČI SPOJKA PROKLUZUJE, JE POTŘEBA výměnit lamelu, to zvládneš, hlavě bacha at ti nevypadnou tyčky jsou tam 2 jedna dlouhá a krátká a kuličky, tedka si nevzpomenu v jakém pořadí to šlo, dále co se týče toho, že ti motor tzv netáhne, tam je více možností, shrnu to následovně, zkontroloval bych násůedující věci, zda je správně nastaven předstih- vyndáš svíčku, píst do horní uvratě, a mezi kladívkem změříš odtrh zapalování, my to dělaly na cigaretový papírek, dále bych vyměnil svíčku, vyndal karburátor a důkladně vyčistil, trysky vše, dále vzduchový filtr, dále bych se koukl jestli si tam nedal víc oleje , pak se udělá pecka na svíčce a motor nemá výkon, možná bych provedl i výpal karbonu z výfuku, to může mít také vliv, kdyyby ani toto nezabralo, sundat hlavu a podívat se na pístní kroužky a hlavně na všechna těsnění, at už těsnění pod hlavou, tak těsnení na přírubě karburátoru, Více mě již nenapadá, snad někdo doplní. PíŠI TO NA RYCHLO, TAKŽE OMLUVTE CHYBY, ČÁRKY APD. at se dílo daří

 


0x

Kdysi jsem si taky nevěděl rady s dušením a snad po roce, kdy jsem vše měnil pokus-omyl jsem zjistil, že netěsnilo gufero na klice a přisávalo to vzduch do válce.

Zdravím,ano to bývá většinou přičina všech problému(dušení plný plyn)! Je to větší oprava pro odborníka nebo dobrého amatera. Hodně uspěchu při o pravě a jizdě na plný plyn!

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]