Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Dekarbonizace motoru (chemicko-technická)

Od: hover odpovědí: 8 změna:

Dobrý den, uvažuji o chemické dekarbonizaci motoru na Toyotě RAV4 2.2D4D, r.v. 2006,110000km, můžete mi poradit, případně upozornit jaká by mohla být nebezpečí při této očistě? Mám v úmyslu tuto kůru svěřit zástupci firmy I.O.B., kteří používají chemické výrobky americké firmy BG. Dostaly se ke mě i názory, že díky této dekarbonizaci se né v jednom případě poškodil nemo dokonce zadřel motor. Tak nevím, k jakému názoru se přiklonit a hlavně chci tu nejlepší péči pro své auto. Předem děkuji.

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

Mas zabehnuty motor,Ake okolnosti Ta vedu k tomuto cinu?

hover

Auto jsem koupil před nedávnem a v období kdy byly mrazy (-10, -15 stup. C) najednou nestartovalo. V Toyotě mi řekli oprava 90000,-Kč. Tak jsem narazil na maníka, který mi vstřiky a EGR ventil vyčistil ultrazvukem a auto už funguje, ale zároveň mi právě doporučil zmíněnou dekarbonizaci, že je to dobrá věc a mému autu by to prospělo. Tak proto.

trol*

Dobrý večer, osobně pokud ta zmíněná očista EGR a atd pomohla, tak bych dále nečistil. Pokud je v motoru už kvantum karbonu, tak je očista cesta do pekel. Pokud to někdo dělá co výměna oleje, tak je je zase jiná věc. Chce to opravda profíka s papíry a zárukou, že nedojde k poškození motoru. Taky to chce udělat kamerové zkoumání spalovacích prostorů.

bono*

Odpověď hodná trola.Jinak dekarbonizace je podvod pouze na vytahování peněz.Dále je blbost oprava za 90tis, pokud vyměníte u Ravky čerpado,vstřiky i žhavící svíčky, jste někde okolo 30ti tisíc, a to počítám nové nerepasované díly.Aby byl motor v těchto km vyběhnutý a bez komprere, tomu nevěřím.

hover

To určitě ne, motor běhá pěkně a komprese je ok. Plní emise a vše co má. Jen jsem chtěl preventivně udělat pro motor to nejlepší. Zmiňovaná firma záruky dává, tak mě to trošku nalomilo. A jestli je opravdu možné sehnat čerpadlo, vstřiky a EGR ventil za částku 30 tis., tak bych se v případě potřeby na vás rád obrátil. Ale doufám, že to potřebovat nebudu. Přes to díky za názor.

hborivoj

Pokud je motor v dobrém stavu,je dekarbonizace nesmysl.Ta se dělá při generálce.Zásada je:Co funguje.na to nehrab!

bono*

Na sklonku minulého roku jsem měnil takto vše(mimo ventilu) u Toyoty Avensis, kde je vše na motoru shodné s Ravkou.Díly nesmíte nakupovat od servisu toyota(vstřik 9000,-) ale přímo od výrobce vstřikovačů(150eur).Jen na vysokotlakém čerpadle vydělává toyota 26000,- Díly jsou shodné i obj. číslem od toyoty. Zde vyvstane problém, že veškeré čištění a repase nemají cenu,vše rovnou vyměnit a máte záruku že na 100tis. máte klid, pokud nenatankujete vodu v naftě.

samoliter

Když jsi přesvědčený, že motor potřebuje dekarbonizaci, tak to udělej sám podle tohoto návodu: autohificlub.cz/... . Pak trochu projet a vyměnit olej. Ušetříš tisíce, které bys jinak nacpal autoservisu.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]