Nejste přihlášen/a.
Dobrý den byl by nějaký problém u nas s převodem auta s Německýma papírama.
problém to není,ale stojí to(správně se to jmenuje "přihlášení do provozu") okolo 5000,-kaček(cca.2000,-dovoz.technická,2000,-poplatek státu,že se tím vůbec zaobírají+800,-jakože převod,i když nic ve skutečnosti nepřevádíte+200,-další poplatek tuším za značky)+možná "eko"daň,podle emis.normy(do Euro III)...pokud má ale auto s něm.doklady a značkami platnou technickou(TUV),můžete s ním klidně u nás drandit,pouze uzavřít povinné-obdoba naší odhlášky při prodeji(ale v SRN seškrábnou jeden ze dvou TUVu,kulaté známky na cedulích,ale technická platí i nadále do data v dokladech-u nás pro změnu úřednící "zastříhávají" malý techničák)...O jaké jde konkrétně auto(+rok,motor) a jak je na tom s původními něm.doklady? podle toho se pak nechá konkrétně poradit...
tak počítejte přihlášení(viz.shora)do těch 5000,-+3000,-eko(asi má Euro II)...otázkou je,má-li to význam(hlavně jak je na tom Felda s korozí)...
felda je komplet rekonstruovaná nová kastle a delaný rozvody, filtry a olej vyměněn a vůbec za to nechce moc
pokud je cena rozumná(blížící se nule...:D)tak asi jo...,pak je ještě i jiný způsob a podstatně levnější(ale nechci k ničemu navádět...!),máte-li třeba svou původní shnilou,zbouranou,samozřejmě s CZ doklady-použít štítky,značky,nechat slušně převařit VIN no a na úřadě maximálně přepsat barvu(pokud nesedí)za tuším 50,- Feldy už nikdo nikdy detailně zkoumat nebude...,ale jak říkám,je to jen možnost-nicméně asi u starších aut hojně používaná a důvod je jasný(proč státu cpát tisíce),že...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.