Nejste přihlášen/a.
Zdravim,prosím o informaci,zda je možné předělat dvoutaktní motor,konkrétně u Watburga 353 combi r.v. 87 až 89 na lpg. Díky
V tomto případě je problém s mazáním motoru. V době, kdy byly tyto vozy běžně na silnicích a LPG jako pohonná směs se teprve začala objevovat, dělaly se různé experimenty. Pamatuji, že někde jsem četl, že lze na LPG ujet 30km - motor je promazán z předchozího provozu na benzín. Pak je ale nutné ujet minimálně 30km na benzín, aby se motor dostatečně promazal na další jízdu na LPG. Nevím ale, jestli tuto teorii někdo ověřoval, ani už nevím kde jsem tyto informace získal (internet v té době měla asi jen NASA...). Zkusil bych asi zkontaktovat nějaký klub fanoušků těchto vozidel.
To už mastěj, aspoň na poplatcích!
Včera mi přišlo roční vyúčtování za plyn, celkem asi na 800,-Kč (za ten rok). Podotýkám, že bydlím sám, v paneláku (ÚT), ohřívám v mikrovlnce a peču v remosce. Z této celkové částky vlastní plyn jako takový figuroval částkou 6,-Kč (slovy šest korun), zbytek byly poplatky za distribuci, plynoměr, a já nevím co všechno ještě. A byla tam i informace o zvýšení měsíční zálohy ze 60,- na 80,-Kč, Málem mě vomejvali...
...asi rozvážu vztah s plynárnou...
doplněno 30.12.10 22:29:...ale to je na jinou rubriku...
toho wartasa zahoďte do ekolikvidace a kupte felicii s LPG combi za cenu instalace té plynové jednotky což je někde kolem 15000 přesně nevím. a je to. Kdyby to někdo již vymyslel, věřte,že byste to věděl a znal. 2takt nelze, mj. se palivem vyplachuje za běhu motor, klikovka, kdyby tam byl jen plyn zadřlo by se to raz dva.
doplněno 31.12.10 12:15:sauto.cz/... dobra cena.
Nedávno jsem viděl v nějakém bazaru feldu s LPG za 45 000.U Wartburga si nedovedu představit mazání motoru.
JABRAKA
já když to východoněmecký monstrum vidím na silnici tak skřípu zubama. pro všechny je to nebezpečný. Š1000MB je proti tomu super luxusní limuzína.
Je videt, ze jste Wartburgem nikdy nejel.
S1000MB jsem neridil, ale mam-li porovnat podvozek a hlavne brzdy S105/S120 a Wartburga, tak bych jako prvni zakazoval ty Mladoboleske sevevrazedne nebrzditelne projektily. Kdyz jsem s tim jel poprve, sahal jsem po rucce v domeni, ze to ma poruchu brzd.
Co se tyka prakticnosti tak je waran vyrazne lepsi, nez Felicia a s novejsi Skodovkou jsem nemel tu cest (s Octavii to nebudu srovnavat, nebot s jejim nastavenim posilovacu jsem se bal celych 600km ... ale nekomu to treba muze vyhovovat; jel jsem v ni jednou a sam jen s notebookem, takze prakticnost neposoudim).
Srovnavat podvozek Favorita/Felicie a Wartburga je trosku slozitejsi, protoze jsem s nimi moc nenajezdil - Waran ma mekci odpruzeni a nezavisle ulozenou kastli na ramu, coz muze byt pro nekoho nezvyk. Obe skodovky maji priserne maly rejd - rozhodne se neotoci na triproudovce (coz taky neprispiva bezpecnosti), brzdy jsou asi srovnatelne, u Warana mi prijdou lepsi, ale to taky muze byt tim, ze je mam v poradku, zatimco u tech skodovek, kterymi jsem jel stav neznam.
Jistě že lze předělat i wartburg.Jednoduché přisávání oleje přes volnoběžnou trysku karburátoru,nádržka na olej na podběhu a olej se trochu naředí benzinem, aby byl řidší.Pak to jde hadičkou do AC pumpy a do karburátoru.Ostatní trysky a akcelerační pumpa se vyřadí-třeba zaletují.Při použití kvalitního oleje lze laborovat s jeho naředěním vzhledem ke kouřivosti a warták ani moc nesmrdí.
Proč by to nemělo jít, u některých skůtrů se používá přímý vstřik benzínu ( přes hlavu do spalovacího prostoru) přes sání jde pouze vzduch a trochu oleje (oddělené mazání) , takže stačí vstřikovat něco jiného, stejně jako jsou naftové dvoutakty ta může být i plynový. Jen Vartase bych asi nepřestavoval. Řešitelné to je, proveditelné taky ale nevím jestli to má cenu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.