Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, moto jsem prave privezl ze servisu kde mu udajne cistili karburator. Moto driv vubec nejelo a nemelo zadnou silu. Nyni jsem si ho po prevzeti vyzkousel, jelo krasne. Ujel jsem asi 2 km a jelo to jedna basen. Potom najednou z niceho nic moto zaclo skytat, porad to jede okolo 45-50 ale nema moc silu a hlavne porad skyta a vypada to jakoby nebyl benzin ale toho je tam dost, jedna se o 4T 50ccm z ciny... prosim poradte, napada me jestli nemuze bych spatna svicka nebo treba nejak ucpany kohout nebo proste neco, ja tomu nerozumim takze jen zkousim... prosim o radu, dekuji
to bude určitě TMQC Betka, nebo Yuki či LIFAN, má to mechanicky ovládaný sytič, který se po nastartování a ohřátí motoru musí přepnout ruční páčkou, jinak doporučuji čínský palivový kohout nahradit těsnícím českým, čínskou palivovou hadičku nahradit průhlednou českou a na hadičku umístit větší průtokový palivový filtr, orientovat ve směru šipky, vyměnit vzduchiový filtr který je v plastové krabici a nahradit sportovním filtrem...Problém může být ve svíčce, předepsaná je NGK číslo máte v manuálu, stačí jí očistit...na čínské motorce je také problematické pryžové těsnění pod víčkem palivové nádrže, vůbec to netěsní a vzduch, i ten vlhký volně proudí dovnitř, pak se kondenzuje a v benzinu máte vodu, ta se dostane do karburátotu a škytá to nebo vůbec nejede...
doporučuji tak vyměnit směrovky za jiné, dvojice chromovaných s homologací na chopper s nožičkoukjterá je z jedné třetiny pryžová stopjí asi 450 Kč, nikdy je neurazíte...na těchto motorkách je jediná dobrá věc, a tou je motor, je to kopie motoru z Hondy Monkey, vše ostatní je nekvalitní plech, nekvalitní plast, pochromovaný plast, šrouby jsou z kovu, na kterém se obratem strhne závit...pneumatiky Mitas stojí také za to...Když spočítáte kolik vyjde nahrazení všech součástek, vyplatí se koupit za 15 tisíc ojetý skůtr z itálie, alespoň 150 ccm na větších kolech
no a co ventily, na této motorce se také kontrolují tak po 2.tis km, a případě nutnosti seřizují, stačí něco seřídit ale neutáhnout správně a jejich nastavení se po běhu motoru změní, vykašlete s ena sevisy a dělejte si to vše doma, stačí pár klíčů, měrka a informace, dnes bohužel nelze důvěřovat žádnému servisu, vím o "zkušeném" mechanikovi, který na velké motorce 1.000ccm nechal po opravě místo hřídele předního kola silný šroubovák, majitel to zjistil až při zkušební jízdě, při přebírání mota, po rozjezdu, naštěstí šroubovák nevypadl...ale mohl...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.