Nejste přihlášen/a.
Natankoval jsem a auto(felicie) mně jelo trhavě, ztratilo výkon. Už se mi to stalo podruhé, snad nekvalitní palivo. Poprve se to zklidnilo a jezdil jsem asi 2 měsíce normálně. Teď , znovu po natankování, to dospělo do stádia, že jsem zůstal stát pod kocem a rozjížděl jsem se trhavě s velkými obtížemi, až to klapalo v motoru. Vyjel jsem na kopec, sjel dolů, a když jsem přidal plyn, auto zhaslo. Už jsem nenastartoval. Startér se protáčel až moc lehce, až 20 vteřin vkuse bez odporu, zkoušel jsem to 3x. Připadalo mi to, že se písty nehnou. Motor byl teplý, auto jsem nechal odtáhnou domů, zkusím ráno, jestli bude mít v mrazu startér nějaký odpor. Bojím se toho nejhoršího, že oprava bude náročná. Motor má najeto 200 tisíc. Poradí mi nějaký odborník jestli mám spát do rána v klidu nebo se mám připravit na výměnu motoru?
1.3 má řetěz, ten by prdnout neměl, snad by jste byl první. Spíše to vypadá na poškozený pastorek nebo věnec, pokud to s motorem netočí a startér jde neprázdno. Zkuste se podívat na řemenici motru při startování jestli se točí. Pokud ne tak jak jsem psal.
Pastorek je prkotina, to se jen oprava nebo výměna startéru. Věnec to už je složitější ,ale zase ne tak hrozné a nai nákladné.
doplněno 05.12.10 21:11:Klidně spi
are zdravím-nedávno byli na dílně dvě TDíčka,cituji:"ono to v tom trošku jako cvaklo a už to nešlo nastartovat..." U obou ventily v pístu(nebo spíš píst ve ventilech)...Jinak bude mnohem levnější a snažší shánět případně motor do Feldy než TDi-ale nejdřív zjistit rozsah poškození...,až podle toho řešit...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.