Nejste přihlášen/a.
Dobry den potreboval bych poradit,nedavno sem jel s favoritem cca 60km a znicehonic bez nejakeho cukani zdechl a nesel nastartovat,nebil ani prehraty a asi po hodine sem k nemu prisel a chytl napoprve,potom sem s nim jezdil tak 10dni (zhruba 10km dene) a bylo vsechno v poradku az do vcerejska kdyz me to udelal znovu a nepomohlo ani pockat a nastartovat to pozdej tak sem to skusil roztlacit a po chvili chytnul a dojel sem s tym bez problemu dom a doma sem ho skusil nastartovat normalne klickem a zase chytl bez problemu.Tak Vas prosim o radu cim by to mohlo byt ja si myslim ze je neco v elektrice ale nevim ceho se chytnout a kde zacit.Diky
Bohužel nepíšete jestli jde o klasické karburátorové Fáčko, nebo nějakého elektronika, ale vypadá to opravdu na elektriku. Nejprve bych se zaměřil jetli když to nejde nastartovat dává zapalování jiskru. Protože to "zhasne" úplně najdnou tak překontorlovat kabel od indučky k rozdělovači.
je to rok vyroby 1991,nevim jestli je to karburatorove facko ale myslim ze ne,automechanik me kdysi rikal ze je to jednobodova strikacka.V pondeli se na to pujdu podivat tak uvidim.kazdopadne diky za radu.
Pokud jde o monovstřik, tak ještě zjistit jestli není chyba v podávacím čerpadle. Po zapnutí klíčku do první polohy musí čerpadlo jako by "zabzučet". Pokud ne tak překontrolovat konektory a relé.
V červenci 91 skončila výroba motoru tyou 781.136, karburátor Pierburg 2 E 3 nebo Jikov28-30 lekr.
135 rozdíl duté písty ..
135 elektronicky řízený karburátor Pierburg 2 E E + řízený katalyzátor, nejsem si jistý zda jen na vývoz, měl jsem Formana z Germanie, nemohu si vzpomenout na možné problémy ... joo, je tam před karbcem nádobka a v ní kulička, to bylo vadné
135 B Bosch mono-tronic
136 B bosch mono-tronic
Je podivné, že po chcípnutí, aniž se nic neděje, to pak samo naskočí. To nejsou svíčky, spíš něco kolem paliva, , elmagventil, elektroniky.
Ta nádobka mi zbyla nová, + 2 ks pravé skla zrcátka + nový spínač tlumených světel + el. jednotka bosch
tento favorit taky puvodne pochazi z nemecka, mam ho asi tri roky a nemel jsem s nim zadne problemy az na tuto zavadu. taky se mi to zda podivne, ale pokud by byla zavada v palivu, tak by to asi pred zdechnutim cukalo.
Pokud vzpomínám, tak s palivem to bylo tou nádobkou, je tam ventil s pérkem, přepouští i zpět do nádrže. Prostě asi zavřel. Proto to bylo nepravidelné. Jo a pak odešel podtlak u karbce, ale to se zaslepilo myslím a jelo vesele dál (bylo to drahé, tak jsem to nekupoval).
Jinak jsem pak musel sehnat tentýž motor, protože se povolily víka ložisek kliky, dcera to dala umělci a on strhl šrouby... no naštěstí se povedlo sehnat tentýž motor a proto zbyla elektronika. Ale je to E s karbcem.
Bez važneho duvodu jsem vyněnil puvodniREG- zapalovani za neoriginalni dovoz.Po čase jsem někam dojel a po vypnuti motoru nešel motor nastartovat.Po pokusu roztlačeni cca 200m motor ani neškubl.Nezbyvalo než roztahnout a po velmi dlouhe snaze motor chytl.Neodbornici konstatovali,že byl motor přechlastany.Protože se zavada opakovala několikrat začal jsem postupně měnit současti zapalovani a s uspechem vadu odstranil.V souASN DOBĚ VYUŽÍVÁM PŮVODNI REG. ZAPALOVANI A NEDOPORUČUJI JAKOUKOLIV NAHRADU. S PODRAVEM .OTA
Pane zamp1,chodil jste do školy? Asi ne, protože tolik hrubek nenapíše ani naprostý ignorant. Možná vám favorot nejede pro slaboduchou obsluhu.
Ygnirante neštvy mne.Co je ty po tem,jak gdo pýše.KaŽDÍ neny chitri ta jak ti.Slaboduchým pedantem a nebo šprtem bych nazval já tebe...Já myslím, že v případě dotazu je naprosto nesmysl se zabývat nějakýma hrubkama.Komu to ještě vadí?
doplněno 10.12.10 09:14:Ještě k otázce.Také vlastním jednoho stařečka z roku 1989.Věřte nebo ne,už má spoustu operací,protéz a transplantací za sebou.Aby ten vergl jezdil z STK napoprvé,tak ho musím hodně přemlouvat.Naštěstí mám vrakáč za humny.A přiznám se,že je těžké se s ním rozloučit.
Já měl podobný problém.Auto jelo a pak zase nejelo.Nevěděl jsem si rady a náhodně jsem zavadil o káblík,který vypadl od startéru.Nevím moc dobře,k čemu slouží,ale je to ten tenký.Svorka na něm byla volná.PO výměně to bylo OK.
Arakaine77 ten kablik u startéru vede od spínací skříňky, Vede na něj +12V při startování. Pokud se kablik odpojí nejde sice nastartovat ,ale na chod motoru už nastortovaného motoru to nemá žádný vliv. Slouží pouze na elktromagnetickou cívku která vysune pastorek startéru a sepne kontakt.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.