Nejste přihlášen/a.
já tvrdím, že je lepší když bere až nahoře, tj. zabírá až při úplném uvolnění pedálu. Tak to mám já. Opravdu nesnáším, když jedu cizím vozem a páka se sešlapuje až na podlahu stejně, ale auto zabere už na prvním jednom až dvou CM po uvolnění. Většinou to chcípnu, než na to párkrát příjdu a dostanu do nohy. Lepší je když bere na konci, tj. horní poloha pedálu, - můj názor. To už řidič opravdu očekává, že to musí zabrat. U každého vozidla je to však různě.
doplněno 05.11.10 21:31:navíc pokud účinkuje pedál již brzo nahoře, při přeřazování není nutné pedál otrocky tlačit až úplně dolů. Pokud bere až dole, při přeřazování je zapotřebí domačkávat co nejníž. No nemám pravdu.
Tak nevím, když to zabírá ihned po sešlápnutí, nakonec je na nastavení spojky postup,. a když je to nahoře a nemám patu opřenou, tak není noha citlivá. To bylo u jakéhosik auta, pedál vysoko, noha visí a necitlivá tak jak s opřenou patou, nepřesné rozjíždění..
"nakonec je na nastavení spojky postup" Vážne? a jaký? Já bych to za sebe tak jednoznačně netvrdil.
Jak už tady bylo řečeno každé auto je trochu jiné a to i úplně nové u stejné značky a modelu. Pokud někdo jezí stále jen jedním autem a není ještě dost "vyježděný", je celkem běžné , že si na "polohu" záběry spojky zvykne natolik, že při přechodu na jiné auto mu to někdy dělá problémy. Vyježděný řidič by s tím až takové problémy mít neměl.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.