Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

FABIA cuká, netáhne, svítí kontrolka motoru

Od: milaneq* odpovědí: 11 změna:

mám fabii combi 2003, motor 1.4 16v - 55kw

z niceho nic, co jsem oteviral servisni otvor do nadrze a vyndaval ty streva (cerpadlo na palivo) zacalo auto pri volnobehu vibrovat, motor se klepe, nez se ohreje trosku kape benzin, a kdyz se jede, tak pri otackach pod 1500 se motor trese, a vibruje..., sviti kontrolka motoru a nekdy i blika, spotreba je celkem v normalu, nevim cim to je diky za kazdou radu .. jinak kdyz prepnu aktualni spotrebu tak pri 100km/h pri plnem plynu, mam maximalne 7.1 L, normalne bylo se mi zda pres 10-11L...

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ar*

2x

Podle toho třesení motoru to vypadá že to jde na volnoběh a v nízkých otáčkách na 3 válce. Otázka je proč. Když jste laboroval u toho palivového čerpadla (netuším důvod) nepřehodil jste hadičky přívodu paliva? Jinak jak píše 1jára nechat napojit na diagnostiku a snad něco prozradí, podle svítící kontrolky by měla.

milaneq*

nejspíš to jede na 3 válce, a nejspíš je auto v ,,nouzáku´´ začalo to dělat, když jsem odpojoval ty 2 hadičky vedoucí do čerpadla, myslím modrá a šerná, od tý doby se to pokazilo.. je někde návodka jak to zapojit?

ar*

Nasadil jste je pořádně? Modrá je ta označená

milaneq*

jojo hadičky mám správně, prostě to jede na 3 válce, vstřik je přicpanej, je to v nouzáku, takže diagnostika a pak oprava, díky

ar*

A není nějak skřípnutá (ucpaná) hadička vratné větve, když to začalo dělat až po tom zásahu?

 

1jara*

0x

Nemá cenu zde vyhledávat závady. Když se objednáte v servisu tak si poradí, chce to udělat diagnostiku. Vypadá to na více závad Nějaký čidla a špinavá škrtící klapka.

 

sasdax*

0x

1) Fabia 1,4 a normálně 10-11 L? Není to trošku moc? Plně naložené auto a ve městě možná, ale normál bych řekl těch 7,1 při této rychlosti.

2) Servisní otvor do nádrže a vyndaval střeva? Čerpadlo na palivo? Chcete říct že jste tankoval? Pokud jo, tak co jste tam nalil?

milaneq*

1) říkám AKTUÁLNÍ SPOTŘEBA PŘI 100KM/H (při plným plynu) vždycky tam bylo nad 10, třeba na jedničku tam je pod plným plynem přes 20 i víc...

 

tomasko*

0x

Zdravím vás, pokud jste manipuloval s palivovým potrubím, pravděpodobně se vám tam dostala nějaká špína a přicpala vám vstřik.Projevuje se to nepravidelným chodem na volnoběh a smrdícím benzínem.Nejlépe všechny vyndat, rozebrat a nechat vyčistit ultrazvukem.

milaneq*

dyt je tam pal. filtr ne?

tomasko*

Ano, mezi je filtr,a z toho se něco mohlo uvolnit při změně proudění při odpojení hadičky.Sám jsem toto s těmi vstřiky zažil a dělal.Na čištění jsem přemluvil známého v oční optice, který mi je přečistil v ultrazvukové čiastičce na brýle. Po namontování vyčištěných vstřiků motor šel jak hodiny a kontrolka bez jakéhokoli resetování zhasla. Pak jsem se na to ptal v servisu, prý snímala špatné hodnoty z lambda sondy, jelokož minimálně jeden válec správně nepálil.Netvrdím že to tak musíte mít, ale je to víc než pravděpodobné. Hlavně tato oprava je jednoduchá a nic nestojí.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:
Otázky na téma kontrolka motoru

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]