Nejste přihlášen/a.
Před nedávnem se mi při otevření kufru u Škody Fabia rozsvítila žárovka až po určité době. Teď už nesvítí vůbec. Žárovka je v pořádku, na kontakty nejde napětí. Nevíte někdo jakým způsobem se spíná napětí na žárovku? Je tam nějaký mechanický kontakt? Nebo je to magnetický spínač a napětí na žárovku posílá řídící jednotka? Elektroschema asi těžko na internetu najdu a s takovou blbostí se mi nechce do servisu.
Že ty máš Are "sousedku ve fotobance Autokelly..."(nebo tak něco)-to nemyslím ve zlém-naopak,ideální je foto-než vysvětlování typu:" 2mm vlevo pod úhlem 25 stupňů,černý konektor..." Jen prostě nestíhám fakt,že ke všem možným(a i často nemožným) komponentům "nahodíš" foto...
Né, takovou sousedku nemám. Když něco opravuju tak si udělám foto a nebo si i seženu na netu když sám nevím. Protě na HDD se to zatím vejde a člověk pak nemusí vzpomínat jak to tam minule bylo "udělaný". Při dnešním množství typů aut to ani jinak moc nejde.
U Fábie je spínač v zámku, když se otevře zámek světlo se má rozsvítit. Nejprve zjistěte jestli není závada v tom mikrospínači, bývýto u Fábek dost častá závada.
Můžu mít ještě dotaz na podobné téma? Tedy, do Octavie jsem na plato kufru zespodu nalepil pásek s bílými LED diodami a připojil je do konektoru místo žárovky. Svítí to skvěle, v kufru je o poznání více světla. Nikdy jsem si ale následujícího jevu nevšiml, až teď s LED a to, že po nějaké době poklesne napětí (teorie) na této žárovce (zatím jsem neměřil), čili svítí méně, čili úspora (záměr). Jenže pro LED diody je toto napětí nedostačující a svítí ještě méně, než zmiňovaná žárovka, kterou jsem z tohoto důvodu takhle obešel. Má někdo radu co kde toto "řídí"? Díky
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.