Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,mám na pneumatikách označení S+M nebo M+S,teď si enjsem jistý.mohl by mi někdo říct co to znamená?Ptám se proto že podle tohoto označení mi většina lidí tvrdí že jsou to zimní gumy, ale ten vzorek na to vubec nevypadá .
* M+S, MS Mud & Snow - bláto a sníh, u některých typů pneu označení i pro celoroční pneumatiky, zejména pro offroad
* M/T mud terrain - do těžkého blátivého terénu
* A / T All Terrain pneu, pro všechny povrchy
* AW All Weather (celoroční pneu) do každého počasí
* H/T highway terrain - pro silniční jízdu
Označení S + M na pneumatikách znamené ve zkratce S = sníh a M = mráz, čili pro jízdu v mrazech a na sněhu. Jedná se zcela určitě o zimní pneumatiky.
Nevěřte všem hloupostem, které Hanzelka troubí do světa! Jinak - není vše zlato, co se třpytí a není každá guma zimní když je na ni M+S.
Souhlas. Příkladem budiž pneumatiky, které mám na autě - Michelin Synchrone 4x4 - jsou značené M+S, ale rozhodně nejsou zimní. Nicméně podle našeho zákona ano.
Podle čeho soudíte, že nejsou zimní? Děláte si nějaký soukromý rozbor směsi, nebo se vám zdá, že nemají dostatečné drážkování? Já mám u svého 4x4 taky pneu M+S, ale velmi hrubý vzorek se kterým se dá v hlubokém sněhu, či blátě, vyhrabat až z neuvěřitelných míst, ale na uježděném sněhu, či náledí to zase klouže hůř, než letní. Takže se musí velmi citlivě přizpůsobit rychlost jízdy...
Soudím tak dle deklarace výrobce. Předpokládám, že ví, co do těch pneumatik dává a k čemu jsou určené. Jsou to pneumatiky se zesílenou bočnicí do terénu a patřičným vzorkem - ideálně do bláta (z "M+S" tedy platí zejména to "S"). Na sněhu se s nimi dá také slušně jezdit, ale schází jim typicky zimní drážkování. Mimochodem - ty pneu by vydržely bez problému 100 tisíc kilometrů, kdybych se jich letos nemusel zbavit kvůli stáří - ačkoliv vzorek je stále dobrých 8 mm, degradace materiálu je patrná pouhým okem (nemluvě při jízdě).
doplněno 22.12.10 08:11:pardon, z "M+S" tedy platí zejména to "S" -> pochopitelně naopak - "M"
Jak uz tu zaznelo, jsou pneu, ktere jsou naprosto letni ale maji oznaceni M+S, aby dostal zakaznik pridanou hodnotu a snaze obesel nesmyslne buzeracni narizeni v nekterych rozvojovych zemich, kde jsou treba povinne zimni gumy v dobe, kdy jiz kvetou stromy... Typicky Cinske gumy to maji bezne. Gumy urcene na blato a snih jsou logicky celkem zbytecne, pokud se toto na silnici nevyskytuje. Zimni guma vhodna na snih se pozna nejlepe tak, ze ma v behounu takove vlnite sterbiny - to letni nema a vzorek ma plosky hladke.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.