Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,mám možnost vlastnit levně novou autobaterii 44Ah,ale na SEAT AROSA 1.7SDI, by byla asi lepší silnější ,vydržela by zimu?
Díky!
proSDI není zrovna nejsilněší, ale na rok, dva pokud uvádíte "nová" bych ji bral. Dnes myslím lze i za poplatek ji dát na diagnostiku v prodejně bateriíí, to bych udělal, oni ji správně nabijí a řeknou Vám zdali se tváří OK. Kolik to bude stát ,? do stovky. odhaduju.
V něco takového jsem doufal,baterka je v poho,videl jsem ji i datum výroby.Jemu je k ničemu,nemá auto a on ji vyhrál v nějaké soutěži.Máme ted´ období,kdy se všechno s...,tak by to vytrhlo trn z paty.Dík
U nás v šopu.. když jsem se s nimi bavil o aku, tak se nabídli, že ji změří, tak jo, vyjel papír, OK, ptám se co za to? Nic. Co ten stroj stojí . nn nnn kč. I tací jsou dnes.
Větší blbost si mu poradit nemohl. To je tak do fáva. Víš vůbec jak směšnej startovací proud má?S dieselem to v zimě ani neotočí, vycucneš to jen žhavenim. A 44Ah kapacity je rádo, že krom světel utáhne vyhřejvání okna a stěrače. Tak že souhrnem baterka do maloobsahovýho benzíňáku se základní výbavou, a to bez elekt. Pokud chceš šetřit tak kup to nejlevnejsí, co seženeš, ale to, co tam patří podle kapacity a startovacího proudu.No a pak jí popros at vydrží alespoň dvě sezony. Hodně štastných km.
Od konce, ano, proč by zimu nevydržela (otázka v jakém stavu)?
V každém případě bych se řídil doporučením výrobce vozu jaký akumulátor. Každý přidaný el. spotřebič pak dá slabší zabrat. A v té zimě problémy při startování, dobíjení, denní svícení. Vlastní zkušenost, místo 70 dána 64 Ah, nepodstatný rozdíl že, a v zimě problémy.
Pokud baterka vyhoví kapacitou typu auta,nebude s ní větší problém,než že ji občas v zimě nabiješ mimo auto.Nakonec to prospěje každému akumulátoru.
JABRAKA
Že bychom se vrátili o něco zpět, kdy se aku v zimě po jízdě vytahoval, různě obaloval. Kdo má svůj RD je mu hej, co v činžáku, bez garáže, kolik jich má nabíječku... stejně jako kam dát zimní pneu. Kvalitní aku vydrží lééta. Někdy se šetřit nevyplatí (a to má i záruku?).
Na chvíli budiž, spočítat, zda se to "levně" vyplatí (flaška čeho), nebo přeprodat. Až bude možná po krizi, ceny poletí nahoru. Také záleží jaká bude zima, parkrát nenastartovat ... Po zkušenosti bych už slabší nedával, snad kdyby byl schopen dodat stejný proud, což ovšem technicky ... A to jsem pak na intu našel požadovanou za cenu za jakou jsem zakoupil s nižší kapacitou a se slevou. Na okraj, kupoval jsem teď kouřovod + dvě kolena, i na tomto zboží jsem ušetřil cca 100 Kč proti jinému obchodu v místě.
Na zimu bych do dieselu rozhodně aku 44 Ah nedával, protože tu kapacitu v mrazivých dnech mít absolutně nebude a motorem Vám neotočí! To je baterka do benziňáku s motorem do 1000 ccm. Když si jí tam dáte, tak si kupte hned startovací kabely! Budete je určitě potřebovat.
Jestli ten auták chytá na otočení a baterie má přibližný startovací proud, tak za flašku bych to risknul. Samozřejmě odejde dřív než ta předepsaná kapacita, protože bude víc namáhaná. Maximálně když bude 30 pod nulou tak nepojedeš. Ale když chceš šetřit!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.