Nejste přihlášen/a.
je možné aby denní svícení při rozsviceni tlumenych svetel nezhaslo ale jen se "utlumilo"? děkuji
já už sem se stím setkal akorát byly bez homologace mělo to ŘJ která při dením svícení pouštěla 12V a při puštěných světlech se snížilo napětí na kolik už si nepamatuju a tím i svit světel
takže možný to je
Tohle je dost vidět hlavně na Francouzských autech, že po rozsvícení normálních světel denní nezhasnou, ale jen se utlumí jejich svit. Koncervová auta VW zase mají sdružené svítilny jak pro denní svícení, tak pro mlhovky, ale jen halogenky. Francouzi dávají LEDky.
když se podíváte na stojící rozsvícené auto(většinu dnešních modelů),tak svítí jak denní LEDky tak klasika at už halogen nebo xenon(u dražších lux.modelů i hlavní světlomety LED)...takže žádný "pozhasínání"-a i z logiky věci-pokud rozsvítím světla(hlavní světlomety-potkávací,dálková)asi proto,že potřebuji co možná nejvíc vidět(na to,abych byl viden mám ty denní LEDky),takže by bylo proti logice trendu výroby co nejvýkonnějších svítidel,co nejvyšší svítivosti atd.,aby výrobce něco "tlumil"...
doplněno 06.11.12 18:57:-schválně se podívejte ted i přes den,kdy se čím dál dřív stmívá,bude příležitost omrknout stojící novější auto s rozsvícenými hlavními světly-prostě je to tak,a co říká náš zákon je v podstatě buřt-podstatnější je unijní legislativa,a s tou ruku v ruce homologace evropských výrobců,to je totiž našim zákonům nadřazené...Podobné to je se svícením zadních světel spolu s předkem-denní(vesměs LED)-náš zákon a z něj vycházející vyhláška říká,že zadek nesmí svítit,nicméně nejen evropští výrobci mají homologováno právě v duchu unijní legislativy,že smí a i reálně svítí i zadní světla zároven...,a i taková auta jsou schválena pro český trh-jak je to tedy možné-jednoduše,naše legislativa je x let za opicemi(s tou bandou se ani není co divit),nemluvě o tom,že prostě nemá žádnou váhu...osobně pokud něco řeším třeba krze dovozy,řeším jak je to dáno v SRN-protože naše vyhlášky a zákony jsou k prdu a musí stejně akceptovat unijní,potažmo i to co je v jedné ze zemí EU schváleno...
Denní svícení má kužel světla nasměrovaný přímo proti jedoucím vozidlům, aby byl vidět i přes den a světlo nemuselo mít vysoký příkon. Pokuď takové denní svícení použijete v plném výkonu v noci, tak budete oslňovat doslova jako prase.
doplněno 06.11.12 19:05:Pokuď má takové denní svícení homologaci pro použití jako denní svícení a zároveň i pro použití jako obrysové světlo, tak to lze.
takže to shrnem,mozne to je,pokud maji homologaci (Rl-denní svetlo,A-obrys) coz mam.A jeste viz obrazek je mozne mit takhle umisteny RL homologacku? vsem dekuji za odpoved
EHK č,48 stanovuje tyto podmínky:
- svítí i samostatně bez obrysových světel,
- automaticky se rozsvítí po nastartování motoru a zhasnou po vypnutí motoru,
- musí zhasnout při rozsvícení světlometů, tj. světel dálkových, potkávacích a do mlhy.
Umístění:
na šířku _ vnitřní okraje svítilen nejméně 600 mm mezi sebou
na výšku _ od 250 mm do 1500 mm nad vozovkou.
doplněno 06.11.12 21:46:toto jsou podmínky pro dodatečnou montáž, ale pokud je denní svícení integrovábo v hlavních světlometech, a světlomety jsou schváleny, pak je vše ok...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.