Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Ztrácení chladící kapaliny

Od: spivan* odpovědí: 14 změna:

Ahoj. Mám octavii, r.v. 1998. Začala se mi ztrácet chladící kapalina. Tak sem si nechal vyměnit vodní pumpu a chladič. Obojí bylo špatné.. Ovšem kapalina se ztrácí dál... Pro představu asi litr na 100km. Kde by mohl být jěště únik? Díky

 

 

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

michal958*

1x

souhlasim todle to dela kdyz je vadne tesneni.

 

michal958*

1x

take mam tyto zkusenosti sse skodou octavia

1jara*

Jestli se jedná o motorizaci 1,8 20 V tak může být i prasklá hlava.

 

ar*

0x

Pokud není pod utem louže, tak je těsnění pod hlavou špatné a buď jede voda do oleje,ale spíše jde do válců. Nastartujte a mrkněte o expančky jestli tam jdou bubliny. Na 99,99% těsnění.

spivan*

Do oleje voda nejde na 100%. Olej je čistý.. Když budou při nastartování bubliny, jde kapalina do válců?

ar*

Jo pokud jdou do expakčky tlaky (bubliny) tak je to jasný, ale jak jsem psal ,pokud pod autem není kaluž vody tak je těsnění v háji. jinudy voda utíkat prostě nemůže. Jestli byla špatná vodní pumpa i chladič, tak jsete jednoduše motor uvařil.

spivan*

Motor sem uvařit nemohl... Ta kapalina se ztrácí pomalu a když je jí málo, tak se rozsvítí a zapípá kontrolka hladiny kapaliny. Pokaždé jsem dolil.. A nejsem z těch řidičů, co nesledují kontrolky a budíky... Jinak pod autem je čisto a v expanzce jsou skutečně takové jako bublinky.. Ale to se mi zdá, že je to způsobené vracením kapaliny z přepadové hadičky..

plech*

Existuj další způsob, jak zjistit, jestli jde voda do válců- zahřátému autu půjde z výfuku bílá pára.

 

janmega*

0x

Pokud jdou do expansky bubliny, tak je to z motoru. Asi těsnění nebo hlava.

Taky obyč.voda se v motoru vyvaří, vyháže to přepadem. Většina aut na to nemůže už dnes jezdit. Chladící kapalina se vaří o 30 stupňů později. To se mi stalo na Chrysleru Baron.

cyril*

Příspěvek měl pobavit nebo rozplakat?

janmega*

Já myslím,že rozplakat nad zaostalostí.

cyril*

Nezbývá než udělit bod za sebekritiku a vyjádřit tak svůj souhlas.

 

8976*

0x

diagnostika závady...např. nestartujte - jedete do servisu a první co je vymění startér, zkuste normálního automechanika a popište mu kdy se Vám ztrácí voda - první by měl začít natlakováním chladící soustavy a zjištěním kde voda utíká a ne výměnou chladiče a vodní pumpy, pokud neutíká ven je třeba hledat uvnitř - olej , válce, výfuk...ale proč se namáhat zakazník zaplatí a přijede znovu...nic jiného mu totiž nezbyde...dnešní systém podnikání je totiž na palici , pekař staví baráky, automechanik peče chleba, ekonom vyrábí nabytek...a jejich zaměstnanci to ví a mají z toho prdel a libují si v očúrávání zákazníků - v mnoha případech, netvrdím že to platí vždy - ale rozhlédněte se po svém okolí...hezký deštivý den...

buss

... dělá na tom, na čem se dá momentálně vydělat, nebo to možná umí lepší, než to původní, to je ta lepší varianta. Ministr také není odborník, podívejme se, čím jsou vyučeni ti naši... je to manager, no i když b..ý, ale to už je naše věc jako jeho zaměstnavatele!

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]