Nejste přihlášen/a.
Díra je asi 3x7mm na boku celoroční zesílené (XL) pneumatiky pro osobní auta.
Následující uvádí AI lumo.proton.me/... souhlasíte s tím?
Oprava bočnice pneumatiky se obecně nedoporučuje. Bočnice je totiž nejvíce namáhanou částí – během jízdy se ohýbá, zahřívá a podléhá vysokému tlaku. Jakýkoli zásah do její struktury (i když jde o malou díru ≈ 3 × 7 mm) může oslabit výztuž a vést k selhání pneumatiky.
Podle mezinárodních norem (např. ISO 9001 – TPMS) a doporučení výrobců je povoleno opravovat pouze běhoun (pás) a jen tehdy kombinací vnitřního záplatování + vnějšího zátku, provedené odborníkem v certifikované dílně. Bočnice se jako "neopravitelná"považuje.
Co tedy dělat:
Nechat pneumatiku zkontrolovat v autorizovaném servisu. Pokud odborník usoudí, že poškození není kritické, může nabídnout výměnu celé pneumatiky.
Vyměnit pneumatiku – to je nejbezpečnější řešení, zejména pokud je poškození na bočnici.
Použít rezervní pneumatiku nebo dočasně jet s nižší rychlostí, dokud nebude poškozená pneumatika nahrazena.
Stručně řečeno: i když technicky lze do bočnice vložit zátku, taková oprava není schválena a představuje značné riziko. Doporučuji pneumatiku vyměnit.
To je nejaky IQ test?
Ono je tam tech perel vice:
Pokud odborník usoudí, že poškození není kritické, může nabídnout výměnu celé pneumatiky.
Celkem by me zajimalo, co nasleduje potom, co odbornik usoudi, ze poskojeni je kriticke? Vymena pulky pneumatiky, nebo vymena celeho auta?
IQ test, ale asi pro blbý:
Možnosti řešení:
a) vyměnit za novou
b) vyměnit za novou
c) vyměnit za novou
Umělá debilita opět perlí...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.