Nejste přihlášen/a.
Otázka spíše pro ty starší, kteří měli hodně aut. Je nějaké auto, na které vzpomínáte hodně v dobrém? Já třeba na mercedes typ 126, 420tka osmiválec v automatu, r.v.1986. Koupil jsem si ho hned po revoluci a byl super. S novými nelze srovnat.
Ještě pro zajímavost nejhorší auto vašeho života. U mne to byl oltcit a tesla3.
já považuju za nej co sem měl Citroen XM 2,1TD velký pohodlný rychlíý
nalítal sem sním spoustu kilometrů bratr snim byl dokonce i v rusku
nebyl problém ani na silnici ani na polních a lesních cestách
mělo 2 mínusy časem zlobyla ta hydropneumatika a rezlo
za nejhorší považuju opla vectru b 1,6 74kw byla to kasa na prachy a furt nakej problém
Jen takový postřeh a zajímavost o ctr.
Nej problém s hydrem byl že XM a BX měli obyčejné trubky a ty korodovali , Xantia a asi XM od cca94 už měli lůepší trubky , které vydrželi skoro celou životnost auta a dlaší, že to v česku nikdo neuměl a po revoluci se to teprve učili- ze všech jsou snad jen dva vyhlášení mechanici na hydro v celém ČR -PaM v Brně a J. Hejda v JH, Pardon zapomněl bych ještě jruže-Veslí nL a Praha .
Dobrý den, když jsem byl ještě děcko, tak naše rodina vlastnila polský výrobek auto/"tank" FSO Warszawa (v SSSR se vyrábělo jako GAS M20 Poběda a ještě dříve v USA snad jako Buick), které bylo velmi pohodlné (ani jeho nástupce v rodině, Simca 1301, takové pohodlí posádce nenabízela). Zdravím!
Teslu3 jsem si koupil hned jednu z prvních. Přesedl jsem do ní ze 7. BMW. Bylo to jako sednout do velorexu. Ubohý interiér,
tvrdé plasty, složité nastavení všeho. Nejprve se hřálo levé přední kolo. Týden v servisu a pak jsem sice s opatrností jezdil
a měsíc čekal na nový čelistník, a pak zase do servisu. V zimě málo topilo, reklamoval jsem, ale ničeho jsem nedosáhl. Auto bylo nízké, všude šoupalo břichem, přejet obrubník by asi ani nešlo. Najel jsem asi 14 tis. km a s velkým prodělkem prodal. Nic proti elektromobilům, ale ne z TEMU.
Nejspolehlivějším autem byla Lada 1,7i, na které jsem nalítal 290.000km, když jsem si přidal LPG, tak provoz skoro za pár korun. Nejhorší byla Ford Sierra 1,8 Td, motor vydržel cca 180.000km a potom to byla už jen kasička! To Sierra 2,3D, po půl milionu km se začala trochu rozpadat, ale motor šlapal stále!
Já ještě rád vzpomínám na Škodu 136 Rapid, koupil jsem ji v tuzexu za bony od vexláků. Byla už pětikvaltová a dala se na dálnici z kopce rozjet na 180. Byla tak nedostatková, že jsem ji po dvou letech prodal za víc, než za co jsem ji koupil. To už se u ničeho asi nyní nepodaří.
Technicka poznamka: tachometry zadomotorovych skodovek byly zname svym optimismem, obvzlaste ve vyssich rychlostech.
Nejlepší? jak na co. Za minimální cenu do auta nacpaných peněz (mimo provozní náklady) byla asi Xantia HDI90 , pak asi Mazda Premacy 2,0DiTD a současná C5 2,0i16V 100kW. Za nejdražší auto ve smyslu oprav byl Seat Ibiza 1,7d.
Jinak další nej byla první dvě aut-první F125p 1300 a první hydrocitroen- BX14RE. Pokud byste se zaptalo mojí ženy, tak ta by na první místo dala Mazdu Premacy-ta ji "šla k pleti" . Hooodně si ji oblíbila, ráda s ní jezdila-jako pasažér i jako řidič
Seat mám za takový koncernový odpad, nikdy bych ho nechtěl. Jinak fandím německým autům a škodovkám. V současnosti jezdím Touaregem 3.0V6,osmist. aut. a vzduchové měchy. Jde to taky jako u Citroenu spustit nebo zvýšit, ale v daleko menší míře. Žena má Codiaka a když s ním jedu, je to příjemné auto. Jen ten Codiak byl dražší než můj VW.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.