Nejste přihlášen/a.
Dobrý den. Chci si koupit Startovací poverbanku tak do 3000kč .Má někdo skušenosti s nějakou dobrou ,anebo poraďte jaká je dobrá? Děkují za rady která je dobrá .Haník
No, já to vezmu trochu oklikou. Powerbanka řeší vybitou baterku. Ovšem vybíjení baterie do té míry, že není schopná otočit motorem je hodně špatné - hlavně pro baterii samotnou. Ovšem chápu, že díky ekoterorismu EU mají všechny dnešní auta ,,inteligentní nabíjení´´, jehož inteligence spočívá v tom, že nabíjí jen na volnoběh, nebo cestou z kopce. Jinými slovy - na krátkých trasách baterii nenabijete a zanedlouho (čti 2-3 roky) je po ní. Ano, i já mám takto postižená všechna auta, služební i soukromá. A protože AGM baterie není zrovna levná, krom toho nesnáším, když něco na autě není v cajku, řeším to tak, že jsem koupil nabíječku - je to jeden z produktů, který se v Lidlu vyplatí koupit, stojí asi pětikilo, ale nabíjí dobře a umí i přepnout na konzervační nabíjení. Neumí ale úplně vybitý baterie, to je pravda, ale tak daleko to nenechám dojít, zejména manželčino městské IX20 nabíjím pravidelně každý pátek. Tím celým příspěvkem chci říct jediné - když baterii občas dobijete, nepotřebujete jumpstarter a baterie bude sloužit déle a spolehlivě.
Bobane máte s tím osobní zkušenost?
Mám Ultimate Speed UMAP 12000 A2 a bez problémů natočila i Vámi spomínaný dvoulitr naftu. Samozřejmě baterie už po druhém pokusu nedokázala protočit ani motor. Ve škůdce s 1,6benál, kdy byla baterie totálně KO nepomohlo ani pomocí startovacích kabelů z druhého auta (asi hodinu tam pak vrčeli s tím druhým) =úpně mrtvá baterka a ani to nepomohlo takže servis a musela být nová!
S těma ampérama si trošku zapřeháněl... Btw booster to obvykle netáhne celý ale jako podpora baterky a na to už stačí.
Samozřejmě lepší je mít v pořádku dobíjení a když auto nestíhá dobíjet provozem tak externí. Lidl nabíječky jsou OK a ty poslední už najedou i na vybitou baterku (ty starší jí vyhodnotily jako vadnou a nabíjet nezačaly, muselo se to očůrat "nakopnutím" z blbý nabíječky nebo druhou baterkou..
Chytrý dobíjení je zákeřný v tom, že baterka nemusí být plně nabitá ani po dlouhý jízdě, na rozdíl od klasiky. Pak stačí nechat to pár dní stát a už je pod hranicí kdy degraduje..
Mám hromady zkušeností s chcíplýma akumulátorama v autech.
Jestli nenatočili škodu benál 1.6 pomocí startovacích kabelů, tak to byli kriplové, buď to neuměli, nebo startovací kabely na nic. Úplně luxusně -okamžitě lze nahodit diesel-ford mondeo.pomocí vodiče CY průřezu 2.5 mm2 který se jen namotá na poly akumulátorů. Ten akumulátor v Mondeu byl úplně v háji, Ukrajinci ho tam nechali na stavbě cca 1.5 roku a už tehdy ho nenahodili kvůli blbé baterce-nešel nastartovat. Navíc zabouchli klíčky, tak vysklili boční okno.
asd1
hochu, nezlob se, ale jak si to představuješ? Řekneš nějaký zaklínadlo "Akumulátore, chci, aby ses vybil maximálně na úroveň 40%, víc se nesmíš vybít, nebo dostaneš přes hubu ! "
Zapomene zhasnout uvnitř světlo, bude mít zapnuté zapalování kvůli nabíjení mobilu, hůř bude fungovat dobíjení akumulátoru. Atd atd atd...
Prostě vytáhne z kufru akumulátor, propojí kabely, cvakne klíčkem v zapalování a jede na jistotu. Jen pro zimní období.
Hlavně teď v zimě, lepší než uvíznout u silnice v době sněhu, náledí. Nastartuje s akumulátorem z kufru a odjede na bezpečný místo bez problému i s rozbitým dobíjením Lepší než když mu někdo sešrotuje káru
Na zimu vozím náhradní akumulátor a jsem vysmátej jak lečo
Na léto stačí Pavrbanka
nemusí být záložní akumulátor ani v kufru, stačí vzadu za předním sedadlem . prostě kde nebude překážet
milionkrát lepší než se modlit jestli bude vybitá baterka jen tak málo aby to stačila ta minikraksna natočit
no jo Boban byl asi u toho že jví že ON by to zapojil na druhé auto tak že by jej neastartil když předtím kdoví jak dlouho bylo druhé zapojené s nastartovaným motorem a přesto to neoživilo baterku totálně zmařenou ( prů tak to auto stálo 3 dny se zaplými světly (ps nevím jak to mají škůdky-moje by mne na toto upozornilo zvuk. signálem)
Mám 3 roky starou Toyotu yaris cross hybrid.A jednou se mi stalo že ráno jsem nenastartoval (na baterce sem naněřil 3.2V a v servisu nic nenašli). Proto chci poverbanku jako zachranu kdyby se to opakovalo.
To jste snad musel blbě měřit, protože taková mrtvola už by nikdy nic nenastartovala. Navíc napětí a kapacita jsou 2 různé věci...
mám lidl.cz/... a světe div se, i 3.0 naftu to pomohlo nastartovat. Samozřejmě závisí na stupni vybití akumulátoru.
ALE také na tom, jak zapojujete. Pokud to dáte přímo na baterii, tak to většinou je k ničemu. Musí se zapojit jako startovací kabely - tj. červený na baterii, černý na kostru ideálně v blískosti starteru - nějaké železo u motoru...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.