Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Startovací poverbanka-jakou

Od: hanik odpovědí: 19 změna:

Dobrý den. Chci si koupit Startovací poverbanku tak do 3000kč .Má někdo skušenosti s nějakou dobrou ,anebo poraďte jaká je dobrá? Děkují za rady která je dobrá .Haník

 

 

19 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


2x

No, já to vezmu trochu oklikou. Powerbanka řeší vybitou baterku. Ovšem vybíjení baterie do té míry, že není schopná otočit motorem je hodně špatné - hlavně pro baterii samotnou. Ovšem chápu, že díky ekoterorismu EU mají všechny dnešní auta ,,inteligentní nabíjení´´, jehož inteligence spočívá v tom, že nabíjí jen na volnoběh, nebo cestou z kopce. Jinými slovy - na krátkých trasách baterii nenabijete a zanedlouho (čti 2-3 roky) je po ní. Ano, i já mám takto postižená všechna auta, služební i soukromá. A protože AGM baterie není zrovna levná, krom toho nesnáším, když něco na autě není v cajku, řeším to tak, že jsem koupil nabíječku - je to jeden z produktů, který se v Lidlu vyplatí koupit, stojí asi pětikilo, ale nabíjí dobře a umí i přepnout na konzervační nabíjení. Neumí ale úplně vybitý baterie, to je pravda, ale tak daleko to nenechám dojít, zejména manželčino městské IX20 nabíjím pravidelně každý pátek. Tím celým příspěvkem chci říct jediné - když baterii občas dobijete, nepotřebujete jumpstarter a baterie bude sloužit déle a spolehlivě.

 


1x
Zásadní je, jestli ji jen chcete a jen pro jistotu, nebo protože je potřeba každou chvíli - v druhém případě powerbanka není řešením, za její cenu je 1-2 nové autobaterie a na dlouhou dobu klid.

 


0x

Já jsem si koupil tuhle a slouží mi k plné spokojenosti

datart.cz/...

Powerbanka Forever JS-200 Pro 40 Wh (GSM165159) černá

Běžná cena: 1 799 Kč

 


0x
To je zase otázka úplně na pytel
Běžný benzínový motor potřebuje menší startovací proud než třeba nafták který sice má objem "jenom" 2 l ale jako nafták má vyšší kompresní poměr například 16: 1
Takový nafták potřebuje startovací proud řekněme 700- 800 A. Při takový hodnotě taková běžná startovací powerbanka maximálně tak cvakne startérem ale už ho neprotočí
Powerbanka se startovacím proudem 300 A dokáže protočit tenhle naftový motor maximálně tak když je ještě teplej. Za studena potřebuje těch 700 až 800 A
Takže jestli tazatelka nesdělí co má za auto tak je to diskuze o ničem. A je lepší rovnou koupit rezervní klasickou autobaterii s proudem 700 A pro jistotu

Bobane máte s tím osobní zkušenost?

Mám Ultimate Speed UMAP 12000 A2 a bez problémů natočila i Vámi spomínaný dvoulitr naftu. Samozřejmě baterie už po druhém pokusu nedokázala protočit ani motor. Ve škůdce s 1,6benál, kdy byla baterie totálně KO nepomohlo ani pomocí startovacích kabelů z druhého auta (asi hodinu tam pak vrčeli s tím druhým) =úpně mrtvá baterka a ani to nepomohlo takže servis a musela být nová!

asd1

S těma ampérama si trošku zapřeháněl... Btw booster to obvykle netáhne celý ale jako podpora baterky a na to už stačí.

Samozřejmě lepší je mít v pořádku dobíjení a když auto nestíhá dobíjet provozem tak externí. Lidl nabíječky jsou OK a ty poslední už najedou i na vybitou baterku (ty starší jí vyhodnotily jako vadnou a nabíjet nezačaly, muselo se to očůrat "nakopnutím" z blbý nabíječky nebo druhou baterkou..

Chytrý dobíjení je zákeřný v tom, že baterka nemusí být plně nabitá ani po dlouhý jízdě, na rozdíl od klasiky. Pak stačí nechat to pár dní stát a už je pod hranicí kdy degraduje..

@diesel

Mám hromady zkušeností s chcíplýma akumulátorama v autech.

Jestli nenatočili škodu benál 1.6 pomocí startovacích kabelů, tak to byli kriplové, buď to neuměli, nebo startovací kabely na nic. Úplně luxusně -okamžitě lze nahodit diesel-ford mondeo.pomocí vodiče CY průřezu 2.5 mm2 který se jen namotá na poly akumulátorů. Ten akumulátor v Mondeu byl úplně v háji, Ukrajinci ho tam nechali na stavbě cca 1.5 roku a už tehdy ho nenahodili kvůli blbé baterce-nešel nastartovat. Navíc zabouchli klíčky, tak vysklili boční okno.

asd1

hochu, nezlob se, ale jak si to představuješ? Řekneš nějaký zaklínadlo "Akumulátore, chci, aby ses vybil maximálně na úroveň 40%, víc se nesmíš vybít, nebo dostaneš přes hubu ! "

Zapomene zhasnout uvnitř světlo, bude mít zapnuté zapalování kvůli nabíjení mobilu, hůř bude fungovat dobíjení akumulátoru. Atd atd atd...

Prostě vytáhne z kufru akumulátor, propojí kabely, cvakne klíčkem v zapalování a jede na jistotu. Jen pro zimní období.

Hlavně teď v zimě, lepší než uvíznout u silnice v době sněhu, náledí. Nastartuje s akumulátorem z kufru a odjede na bezpečný místo bez problému i s rozbitým dobíjením Lepší než když mu někdo sešrotuje káru

Na zimu vozím náhradní akumulátor a jsem vysmátej jak lečo

Na léto stačí Pavrbanka

nemusí být záložní akumulátor ani v kufru, stačí vzadu za předním sedadlem . prostě kde nebude překážet

milionkrát lepší než se modlit jestli bude vybitá baterka jen tak málo aby to stačila ta minikraksna natočit

no jo Boban byl asi u toho že jví že ON by to zapojil na druhé auto tak že by jej neastartil když předtím kdoví jak dlouho bylo druhé zapojené s nastartovaným motorem a přesto to neoživilo baterku totálně zmařenou ( prů tak to auto stálo 3 dny se zaplými světly (ps nevím jak to mají škůdky-moje by mne na toto upozornilo zvuk. signálem)

bobann
@diesel
I když nechali rozsvícená světla tři dny, tak po takové době by nemělo dojít k opravdu tvrdýmu zkratu uvnitř akumulátoru.
A pokud není akumulátor vyloženě na tvrdo zkratovaný tak pokaždý by měla jít taková kára nahodit přes kabely.
Ono by mělo jít nahodit i auto z hodně zasulfátovanýmakumulátorem. A ani tak velký solfataci nemůže dojít za tři dny.
Ale kdo ví třeba to byla nějaká výjimka ale v drtivý
většině případů platí to co píšu já.
Prostě jestli chceš být mentálně v cajku a mít v zimě jistotu tak zkousneš to že povezeš v autě o 10 kg něčeho navíc pouze, ty čtyři měsíce v roce kdy je to kritický. Na léto stačí ta Power sračka
bobann
Chtěl jsem napsat po takový době že by nemělo dojít k zasulfátování a ne k tvrdýmu zkratu.
Ten zkrat by se měl týkat kdyby se třeba rozpadly elektrody a dotkly se

 

startuj

0x
Ja mam tuhle, ale uz je nad cenovy limit
Je super, bytelne kabely i svorky, kompresor, svitilna, jsem spokojen. Hlavne kupte neco od cca 800A a vys, at to stoji za to.
alza.cz/...

 

pedington

0x

Místo powerbanky si kupte novou baterku. Powerbanka je jen ze zoufalstní nouze.

 

hanik

Mám 3 roky starou Toyotu yaris cross hybrid.A jednou se mi stalo že ráno jsem nenastartoval (na baterce sem naněřil 3.2V a v servisu nic nenašli). Proto chci poverbanku jako zachranu kdyby se to opakovalo.

 

mathew

To jste snad musel blbě měřit, protože taková mrtvola už by nikdy nic nenastartovala. Navíc napětí a kapacita jsou 2 různé věci...

startuj
Ale nastartuje. Ja nameril 1.9V. Bohuzel ja mam problem s vysokym klidovym odberem a nemuzu prijit na to cim to je. Po tydnu uz starter neotocim. Az na to prijdu, aku vymenim.

 


0x

mám lidl.cz/... a světe div se, i 3.0 naftu to pomohlo nastartovat. Samozřejmě závisí na stupni vybití akumulátoru.

ALE také na tom, jak zapojujete. Pokud to dáte přímo na baterii, tak to většinou je k ničemu. Musí se zapojit jako startovací kabely - tj. červený na baterii, černý na kostru ideálně v blískosti starteru - nějaké železo u motoru...

 


0x
Není lepší koupit novou baterii než to dělat takhle krkolomně? Navíc bych nechal zkontrolovat dobíjení. Mně ve Fordu vydržela puvodni baterie 12let, takže u tříletého to není nic moc. Samozřejmě to může být i stylem používání, když se auto málo používá nebo na krátké trasy, u dnešních aut nic není nemožné. Já si pořídil malý solární panel za okno o výkonu 1,8W, Ford už téměř rok nejezdí, ale startuje na tuk.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]