Nejste přihlášen/a.
OCt 1 - 1.6 BFQ - benzin - 2003
Auto má 22 let /170tis km a ještě původně obě těsnění sacího potrubí.
Nevšiml jsem si zatím žádné problémy s motorem při jízdě ani při volnoběhu.
Budu se měnit svíčky, měl bych těsnění vzhledem k jejich věku vyměnit také nebo nemusím?
Děkuji
Dik za odpovedi.
nemam to ještě dolů.
Ptám se dopředu, jestli to je třeba vzhledem věku (22 let) měnit, jestli to má nějaký interval vyměny. A mám to dopředu kupit.
Sani se asi musí dát dolů, ale někdo to dokáže i bez toho.
foto je ilustrační
Pamatuj si strojarske moudro: do fungujícího stroje se nehrabe!
Takže nechám staré svíčky, až budou mít tak šílený odrth, že budu měnit zapalovací moduly, které jsou třeba u TSi škodovek kolem 5000kč kus?
Nebudu měnit olej v automatu převodovky a počkám, až se posere a bude na kompletní generálku?
bear nezaměňuj údržbu/ výměnu dílů s omezenou životností a hrabání do stroje. To jsou dvě různý věci.
Ad to těsnění - nejlíp sání nesundavat, když bude dole tak pokud těsnění pruží a neni poškozený tak měnit netřeba, pokud je jak šutr tak dát nový. Jestli to musí hned odjet tak nový mít po ruce (dá se vrátit) nebo měnit automaticky.
Pokud sundává těsnění, protože nemá správné nářadí na údržbu výměny svíček, potom musí gumky dát nové.
Stejně, jako se dávají nové šrouby hlavy motoru při výměně těsnění nebo pojistné matky a šrouby náprav.
Buď jde o správnou funkci po opravě po dlouhé období bez opětovného zásahu a nebo o bezpečnost či řetězení škod na následní poškození další skupiny dílů k vůli "fušerské" opravě, kdy tam vrátí původní opotřebené díly.
Schválně jsem to nadhodil. Vím, kde jsou hranice, ale čtou to i laici.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.