Nejen Vif a nejen E10. Zrovna dneska jsem u 1,6 avu zpozoroval divnou (hodně debilnejsi než standardně) reakci na plyn, díry, občas vynechávání/dušení, podle Torgue zadní lambda bezdůvodně chvíli trvale bohatá, jindy zase chudá (přední aktuálně odpojená a LPG nastaveno "jako karbec") - hadička, co mezi váhou a klapkou propojuje sání do 4. válce s prostorem membránky odvětrání ventildeklu, tak nabobtnala, že na obou nátrubkach přestala jakkoli těsnit a jen podtlak ji bránil, aby volně upadla, takže to sálo faleš za váhou a hlavně asi pěknej průvan do toho 4. válce, kterej, myslím na volnoběhu ani nemohl pálit, aspoň podle délky vstřiku kolem 6ms namísto obvyklých 3-4, přitom zadní lambda i s takovým vstřikem ukazovala chudou.
Jo, zpět k tématu, ta hadička byla součástí chobotu sání mezi váhou a klapkou koupeného asi před rokem (samozřejmě druhovýroba) a benzínu auto za tu dobu vyjelo tak půl nádrže.
Jak jsem psal, ta hadička byla součástí balení chobotu, někde bych teoreticky mohl najít nepoškozené odolnější hadičky od dvou předchozích chobotu, kde se rozpadl nateubek odvětrání víka ventilů, všechny slušný starší hadičky od všeho si schovávam. To gms bych měl přes celý město, ale kousek od domu mám Tubes, tam bych asi taky kdyžtak koupil kvalitu, ale zrovna tahle propojka je tvarová. Zatím jsem tam navliknul pružný spony, zatím se nerozpadá, jen bobtná.