Nejste přihlášen/a.
A při dolévání se musíš trefit. Jak to neleješ do červeného hrdla, ale žbrndneš do zeleného mezikruží, tak ti to přepadem odteče mimo pod nádobku.
Ten zelený přepad je právě na kapalinu, kterou pustí přetlakové víčko a nebo se tudy nadechuje při podtlaku, jak chládne motor.
Takže necamráš si tam kapalinu přímo ty, jak doléváš?
"tak zatím při mém věku vidím kam co liju"
Takže chytraci v tovarně to vymysleli tak, že přepad je nasměrován na karoserii zevnitř motorprostoru aby to tam bylo tak zasmolené a valilo to po motorovém prostoru?
No co už.
Ten přepad mě taky napadl, ten je ale hodně na straně a v těch místech je "sucho" ,jenže to orosené/mokré je spíše až uplně vzadu te nadobky kde je teda uchycená v te patce jakoby pod úrovni konektoru.,
Zítra na to kouknu
Chytráci?
Pokud systém netlakuje a netrpí vadou přehřívání (termostat, chladič, vadná pumpa, atd...), tak tudy nic neutíká krom vzduchu, který odfoukne či nasaje.
Tedy žádná kapalina.
zda je prasklá to nevím, potřebuji právě zjistit, kde je příčina.
když je hladina na MIN, tak je vše v místech pod nádobkou a sáhnu-li tam i mezi hadičky, tak je sucho.
Doliju třeba na MAX a po pár kilometrch je pod nádobkou a po opětovném sáhnutí do míst kde je uchycení tak opět mokro.
z toho usuzuji , že bude nejspíše prasklinka na nádobce, nebo si to nedovedu vysvetlit
tak nádobka je vlastně nějaký vylisek ze dvou části, tak možná "povolila" ve spoji si myslím, ale pokud ji nesundám, tak nic nezjistim
jak budu doma z práce a vyjde mi čas tak zkusím demontovat tak jste psal, povolit šrouby a nádobku nahoru povytahnout, snad něco uvidím nejakou "bublinku" nebo něco nezvyklého
Praskaj ve spoji - častá záležitost.. Holt Das auto, s...ou se jen auta na F
Před demontáží to cucnu hadičkou co to jde.. Pokud možno nezavzdušnit motor, protože to pak odvzdušnit bez vývěvy je voser
asd1
takže by to šlo vymenit i bez možného zavzdušnění?
šlo by to takhle třeba?
...
Vysat obsah z nadobky co pujde
vypojit hadičky
vymenit nadobku za novou
napojit hadičky
dolít vysatou kapalinu
vypadá to jednoduše, nebo raději servis?
jj, v pohodě, servis je pro lamy. Tohle zvládne i cvičená vopice
Cucnout co jde samospádem, zbytek velká stříkačka s hadičkou...
Nepít, glykol je jedovatej. A leptá lak atd., tak poblemcaný opláchnout..
Dával jsem Bilsteina ca 4 roky zpátky a OK.. Nebo Calorstat by měl být v poho..
Kapalina pokud je stará tak nevracet ale dolejt novou (vyčerpávají se inhibitory koroze atd.), Životnost kapaliny se udává 5 let.
Pokud se vrací tak pozor na nečistoty, vadí hlavně v termostatu, i malý smítko v sedle = netěsní = pomalejší ohřívání motoru.
Jestli je ruplá - doleješ, ohřeješ, utřeš a sleduješ kde rosí, pomůže ubrousek kde hned vidíš zvlhnutí..
Jasně že odpojením spodní vyteče celá nádobka, proto předem vrchem vycucnout co jde.. Spodní odpojíš a hned napojíš na novou, na tu chvilku přendavání si výstup hadice držíš nahoře příp. ucpeš prstem... Nic složitýho opravdu stačí nebýt úplná lama...
Se ptáš stylem asi jako "hele když sundám všechny šrouby na kole tak kolo spadne z náboje?
Ae lepší ptát se desetkrát než dělat chytrýho borce, neptat se na nic a pojebat to
jo tak to jo. pohoda
No dobře, ale tak i kdybych byl lama, tak ke zavzdušnění nemůže přece dojit při takové banalni vymene
Moc velké zavzdušnění nebude a vyteče i něco z topení. Jsou to spojené nádoby = FYZIKA 8. ročník ZŠ.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.