No to bude trochu složitější. Většinou totiž originální tachometry jsou počítané pro jiné převodové poměry a průměry kol. Taky je otázka odkud byl v originále náhon tachometru. Může být od převodovky, nebo od kola. Jisté řešení umožní použití digi tachometru na kolo, ale musí to být ten typ, který se programuje v závislosti na obvodo libovolného kola. Pak je ještě možnost použít celkem libovolný tachometr s náhonem a překalibrovat ho. Pro daný účel by měly stačit poznamenat dvě rychlosti, podle souběžně jedoucího auta, třeba 10km/hod a 30km/hod a stupnici pak lineárně rozdělit.
A jeste me tedka tak napadlo(je to mimo toto tema). Mame trubky o prumeru cca 5cm ale sou dute, myslis ze to unese motor o vaze cca 9Kg?
Záleží na materiálu, síle stěny trubky a konstrukci svařence. Ale devět kilo není moc.
Tak to se celkem od trubky očekává, že bude dutá, protože plná trubka se nazývá tyč. A záleží dost i na tloušce stěny, délce její volné části a materiálu ze kterého ta trubka je.
koukám, že se opakuji po yurkovi, ale mě se tu, nevím proč, předtím nezobrazil...