Okta kombi r v 89 naj.350000 km výměna těsnění ventilů nic víc střílí do výfuku a jako by, jí odpojil imobilizér jenže jeho kontrolka zhasne a nesvítí kde hledat příčinu,dekuji
zapojil si konektor klapky? projdi v motoru veškery elektro a koukni jestli sou všude docvaklí konektory a projdi podtlakový hadičky a okoukni i tu černou krabičku s pojistkama co je na baterii
Bylo by dobré napíchnout diagnostiku, jestli se objeví nějaké chyby, jinak znovu rozebrat víko, jestli nespadlo např. kus starého těsnění někam, kam nemělo.
Spíš zpřeházený I kdyby pálily jen 2 válce, v chodu by se to udrželo, na 3 se dá jet, už třikrát jsem doskákal domů s vadným dvojitým zapalovacím trafem.
bear
Ono je taky zavádějící napsat těsnění ventilů a těsnění ventilů.
Jako těsnění dříků (gufer) nebo těsnění víka?...
asd1
Těsnění ventilů = celkem jednoznačně gufera dříku ventilů
Těsnění ventildeklu je to co borec měnil.. A kdoví co u toho pojebal...
bear
... právě a napsal to, jako by měnil gufera a první co mě napadlo, že pos*al rozvody, jak napadlo i nademnou kolegu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.