Nejste přihlášen/a.
Ahoj, chtěl bych se dotázat na možnost či povinnost autorizovaného servisu, vrátit použité, vyměněné náhradní díly po opravě motorky při pojistné události hrazené pojištovnou viníka.
Děkuji
Při jakékoli škodě z pojistné události se díly nevracejí. Důvod je, že vozidlo je opravené, a tudíž by jste se obohacoval.
Bohužel je to tak jak jsem řekl.Již pár let jsem přijímacím technikem v servisu. Jinak ostatní odpovědi jsou duševní průjmy.
Dohodni se předem s autorizovaným servisem.
V případě, že to není na pojištovnu, tak se stačí dohodnout i potom, ale ještě před placením
V některých případech nepomůže ani dohoda předem.
Před lety jsem si v autorizovaném servisu Ford nechal měnit poškozenou drahou variátorovou automatickou převodovku za manuální, a tu původní jsem výslovně chtěl zpátky, pro známého do školy pro výukové účely. Při převzetí auta mi jen řekli hlasem Libušky Šafránkové "Pepo, já se spletla!", jako že to už vyhodili (asi do koše na odpadky) a já byl bez převodovky. Nic jsem z nich nedostal. Pokud si to nechali pro nějakého budoucího zákazníka, dost na tom trhli, a ten nebohý zákazník hořce zaplakal (nebot v nerozebratelném hydraulickém labyrintu zůstaly drobné úlomky článků variátorového řetězu).
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.