Nejste přihlášen/a.
Na couračky nevhodný motor (karbony - nutno nešolíchat ale italsky udržovatú, rozvodový řemen v oleji - nic moc řešení, obzvlášt při dlouhých výměnách oleje a couračkách kdy se navíc olej ředí benzínem (naleptání řemene a padaj z toho kousky gumy = ucpávání sacího koše, pokud vypadaj už celý zuby tak potkan...
Z moderních motorů si moc nevybereš...
Na couračky cokoliv co nemá turba a podobné ptákoviny - nejjednodušší motor, atmosféru.
Mám auta 2005 a 2010, měl jsem i starší auta - a světe div se, klima byla téměř u všech.
Nové auto si nekoupíte a jakékoliv ojeté už bude mít riziko vad bez ohledu na statistiky.
Kupte si o něco starší atmosféru za cca. 100tis - rozdíl bude poznat pouze v počáteční investici (ušetříte 100tis) - a po nutném servisu (pokud bude nutný) bude sloužit stejně, né-li lépe.
abych jen nepindal, přidám návrhy:
- Toyota Yaris 1,3VVT-i 64kW
- opel 1,8 16V 92kW
- renault clio 1,2 16V
a tchýně je po 3 letech užívání velmi spokojená s doporučeným Fiat punto 1,4 70kW , lze doporučit i 1,2 51kW
Tato řada "nových motorů" vyvinutá BMW-PSA (stelanntis) NENÍ vhodná na krátké-městské- cesty se studeným motorem. Jak psal výše Asd prvotní byla špatná norma oleje kdy se dp 0W20 nová norma od ccap půlky loňského roku (nebo je to déle? On ten čas hodně utíká!) je pak úplně jiný olej a dp se olej (přímé určení!) TOTAL QUARTZ RCP 5W30. Ještě doplnění znalý ještě mění olej mezi normou = zkracují interval.Pak motor vydrž dobré porce-jsou kusy s nájezdem přes 200 kkm. Ale také nebyla výjímka kdy motor byl KO po 40 kkm!
Obdobné pak úplatí i pro motory THP s rozvodovým řetízkem!
JInak asi polední nejlepší benzínový motor od PSA bylo dvoulitrové HDi.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.