Nejste přihlášen/a.
Přesně tento jev dělají vadné mikrospínače nebo porušená izolace v průchodkách dveří nebo voda v jejich konektorech. LED totiž nabudí i malý proud, který teče špinavým kontaktem v rozepnutém stavu přes zvlhlou špínu nebo přes vodní kapičku na drátech s porušenou izolací.
Žárovku takto malý proud nerožne.
V mikrospínačích je spíš opal kontaktů a přecho´dáky. Zelený dráty jsou elektrokorozí spíše na konektorech a v průchodkách, kde se přelamují izolace.
O1 tuším používá na tohle nějaké relátko. Až komfortka 3.gen to má přes sebe. Ale jistej si nejsem.
Octavia, jak byla od roku 97, tak má celkem 3 typy elektrik a 3 sady schémat.
Kupříkladu ostřikovče světel. Od roku 97-99 má relé s Felicie. Stříká vždy s čelním sklem a rozsvícenými tlumenými. Pak 99 - 2001 má společné relé pro stěrače a ostřikovače čelního skla (bylo relé pro stěrače a ostřikovače, pak to samé, ale hnědé s funkcí ostřiku světel a pak šedé bez cyklovače, ale s deštovým senzorem a ostřikem i světel). Tam už na světla stříká jen, když se páčka na ostřik čelního skla drží dýl jak 4 sekundy. Pak řidič může ovlivnit, zda chce i světla nebo ne. Což dříve nemohl a ovlivnil jen tak, že během ostřiku světla přepl na obrysová nebo je zhasl uplně. Jinak to dosti žralo vodu z nádobky.
Takže elektrik je fakt hafo pro O1, jak šel vývoj.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.