Nejste přihlášen/a.
Já tey nevím,ale na opakované se kontroluje výhradně jen odstranění závad skrze které byla tato nařízena. Nebo se něco změnilo?
TK můžete absolvovat kde chcete, opakovanou pak jen u stanice TK kde jste neprošel, žel na jinés i vytáhnou Váš protokol a kontrola pak bude asi náročnější!
Pokud provozovatel silničního vozidla přistaví silniční vozidlo s odstraněnou nebezpečnou závadou stanici technické kontroly, která zjistila tuto nebezpečnou závadu, ve lhůtě do 30 kalendářních dnů od jejího zjištění, provede stanice technické kontroly pouze kontrolu odstranění nebezpečné závady.
Ale když je prošvihnuta lhůta nebo jede jinam, musí jet na kompletní prohlídku. A to samé tuším s odebráním ORV v dané lhůtě (když neopraví a nechá se chytit).
KOlegové to jsem myslel, žel nenapsal jsem do 30 dnů! Takže tazatel pokud prošvihl lhůtu má smlu a pokud byl ve rámci 30 denní lhůty na opakované pak je d...l, že se proti tomu neohradil!
Žádný zákaz zkontrolovat pouze odstranění závad a zbytku auta si nevšímat není. Když najde "něco novýho", tak to naopak nechat být nesmí.
Tamten borec vycouval jen kvůli žádosti o úplatek, hlavně neměl jistotu že neni na záznamu - profláklo by se to s důkazem a měl by průšvih. Tak do toho už nešel, úplatek oželel a pustil ho.
stačí nechat dovézt na podválu... ale spíš bych se zeptal - pokud má i po servisu druhou TK s tvrdými chybami, je vůbec možné či ekonomické jinde projít? ...
je trochu divné, že neprošla na druhý pokus - můžete uvést konkrétní závady, pro které neprošlo?
Pokud totiž bylo auto v takovém popisu jak píšete, druhý pokus by měl projít s kontrolou výhradně jen těchto závad.
To by muselo být odebrán OTP nebo závady natolik závažné, že by byla kompletní nová kontrola. Druhou kontrolu jste platil kolik peněz?
Spíš dnes jsou technici pod větším dohledem a fotí se, tak spousta věcí neprojde ani za úplatek, což byla/ je klasika proč TK přes servis procházela a když jsi přijel sám tak ne - servisáci se s tehchnikama znají, vmají jistotu že ten úplatek neni past a ten litr do kapsy nikdo řešit nebude.
Při opakované se kontroluje odstranění závad, ale neznamená to že kromě toho si auta nesmí všímat, pokud najde něco jiného tak to do závad dát může.
Mám pocit že opakovaná i v jiné STK je pouze kontrola odstranění závad a ne znova celá (celá až po měsíci)
Asd navíckdyž jede jednotlivec a vyhodí jej- pro ně se moc nemění, ale pokud servisák a vyhodí jej tak ten tampříště nepojede s žádným autem. Třeba můj servisák jezdí +- 4x měsíčně na TK a to není sám, takových je v rámci dané STK deset? dvacet garážových servismanů + z dalších asi 4?5 autorizovaných servisů a to by již byla dost velká ztráta příjmů pro danou STK .
Už se opakuji. Auto dávám do servisu, aby mi ho připravili na TK a technickou kontrolou protáhli. Ušetřím si nervy, jestli projdu nebo ne. Nedávno jsem to tak udělal s autem co jsem si ho kupoval před osmnnácti lety nové, asi tam něco našli, vrátili mi ho asi za týden a stálo mne to asi 5kKč.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.