Nejste přihlášen/a.
ono hodně dělá i hmotnost (Logan o cca 100kg těžší) a reálně na tom můžou být podobně. Chce to případně vyzkoušet.
Co se 3válce týče, sám ho mám asi 8let a no problem (nejsem brzdou ve městě ani na dálnici, naložený vozík to taky v klidu utáhne)
Neobhajuju model, osobní zkušenost s ním nemám. Jen konstatování, že jen 1 číslo bez souvislostí a dalších okolností nic moc neříká a nerozhoduje.
Každopádně přeji dobrý výběr aby jste byl spokojen, at už si vyberete cokoliv.
za mě Suzuki Swift...ale to je cenově trochu mimo a navíc je to třívalec, ale jede to fakt pěkně a mildhbrid za sebe taky mohu jen doporučit...
rozumím - když ono je to trochu blbé hledání.. Pokud nespěcháte, ideální je podzimní akce...
i30 1,5i 70kW za 467t v Comfortu může znít zajímavě.
Nevím proč, ale motorům TCe a PureTech bych se vyhnul - co jsem tak slyšel "po hospodách", nikdo nebyl spokojen.
čtyřválec snad už ani neexistuje u levnějších aut - tak z toho výběru co by se dalo akceptovat snad auto.cz/...
A možná to je neuvěřitelný, ale znám pár lidí, co jsou se staršími Dongfengy spokojení - mrkněte na nový
jasný... v dané částce prostě nové buď dacia nebo rok staré...
Greendeal udělal své - vyrábí se šunty narvaný kurvítkama.
To je těžký ... já jsem zastáncem jednoduchosti a pokud bych kupoval "nové"- tak jedině ojeté s minimem kurvítek.
Třeba takové - sauto.cz/...
Protože mazda cx-3:
- mezi nejspolehlivějšími dle ADAC
- prostorné pro střední postavu
- jednoduché ovládání - mám rád kolečka a tlačítka...
- motor silný a přitom spotřeba do 7 litrů
- super jízdní vlastnosti
tce auto.cz/...
puretech - auto.cz/... - možná jsem řešil právě určitý ročník při hledání auta - já hledal vždy levnější - starší ... - tenkrát mi to vycházelo asi na roky 2010-2014...
Jsem sice citroeňák, ale z toho nabízeného, pokud bych nešel do dacia, líbí se mi clio. To bývala jednoduchá auta... Jen s tím rozpočtem to může být v základní výbavě (což je i minimum kurvítek), proto jsem se i díval na ceny 350tis - zbytek je výbava.
Hlavně - pokud to nespěchá, chce to sledovat akce - to může udělat i 50-100tis, předváděčka se zárukou by mohla vypadat šikovně. Tak přeji dobrou ruku při výběru.
To nejsou jen slova "odporníků z knajpy" to jsou zkušeniosti z provozu! Motory 1,2 puretech, 1,6VTi v peu a ctr ani zadarmo --nevím jak si stojí tytéž motory ve výrobcích BMW (ano je to motor vyvinutý v BMW ve spolupráci s PSA -Stelantis). Z a vše třeba rozvodový řetez v oleji- k tomu se ještě přidává ředění "vodičky" kterou nazývali olejem, benzínem při studených startech a krátkých jízdách, což zase ještě víc podporuje postupný rozpad řemene, poddimenzovaný rozvodový řetízek-tedy mezi vačkami, první se drolí a ucpává mazání a motor je pak na výměnu-cena cca80 000kč a víc. Rozovodový řetízek má jen7mm a jen tak mimo zkuste se zetpap jak vypadal rozvodový řetěz třeba v 40kW motoru ve fiatu 125p. Praská -totál destrukce motoru. Neposlední dlouhé původní normy výměny oleje. Teprve loniu byla od Stelantis změněna klasifikace oleje za "hustější" a snížen proběh (pokud není čidlo opotřebení oleje). Jsou výjímky lidí co toto znají a nejeli s daným motorem OD NOVOTY přes 250kkm-ale ti ze svých zkušeností-měnili olej co 10kkm tzn -dvojí výměna mezi daným servisním intervalem a nejezdili s tím krátké cesty kdy se motor nedostane na provozní teplotu
Nevím co o těchto píší autoportály (auto.cz, autozive...) ale skušenosti pežotáků a citroenářů, kteří s tím jezdili, servisovali ... Poslední dobrý benzínový motor od PSA-stelantis byl motor 2,0HDi ve výkonovách variantách od 66 po 100kW
Pro tento účel bych osobně asi volil Hondu Jazz v hybridu (umí jezdit i za 4l/100k). Ale nová je dražší. Ojetou (ne zase tak moc) byste ale za daný rozpočet pořídil.
Hondu JAZZ 3. generace (prostý spalovací 4-válec), vyráběla se do r. 2020, byste za rozpočet dal
Kup ojetou Corollu nebo něco takovýho z Japonský produkce.
Z těch nověj aut je to v mých očích nejvíc koupitelnej materiál, budeš jen jezdit a nestarat se, jen olej,brzdy...
Sám mám novější Toyotu a nic jsem za 3 roky neřešil, kluci v práci na těch tříválcovejch auteche sem tam něco už potkalo.
Karbon na ventilech a další podobný lahůdky.
A protože chce za to dát 400 tis, tak si koupí auto skoro za 600 tis. (někdo to nazývá "Mírně přes 500...) a zvyklý na Logana si pořídí auto s 300 litrovým kufrem. Se omlouvám, ale to je na medikaci, takové rady.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.